Wednesday, September 29, 2010

psstttt...........mummy saya suka membebel !!

Share
video


Macamana tak membebel! Budak mushuk ni suka sangat mengacau adik-adiknya, elok-elok adiknya tgh tidur dia melompat masuk dah terkena bebudak tu maka menjerit-jeritlah mereka. Kang bila adiknya mula terkedek-kedek nak berjalan ditangkap, dipeluk, digeget-gegetnya hishhh....


bila kena marah tu keluar kejap jer....
peh itu masuk semula, tak mkn saman betol!

kesian kat Kakak Baby, dia yang mengalah dok kat luar

  
p/s: see see....korang sendiri nampak kan, jadi salah ke kalau aku membebel? salah ke? salah?? kalau berani cakap la salah! alah...kalau korang cakap bukannya aku dengar pongg bweeekkkk~

suka?

16comments: