Wednesday, September 29, 2010

psstttt...........mummy saya suka membebel !!



Macamana tak membebel! Budak mushuk ni suka sangat mengacau adik-adiknya, elok-elok adiknya tgh tidur dia melompat masuk dah terkena bebudak tu maka menjerit-jeritlah mereka. Kang bila adiknya mula terkedek-kedek nak berjalan ditangkap, dipeluk, digeget-gegetnya hishhh....


bila kena marah tu keluar kejap jer....
peh itu masuk semula, tak mkn saman betol!

kesian kat Kakak Baby, dia yang mengalah dok kat luar

  
p/s: see see....korang sendiri nampak kan, jadi salah ke kalau aku membebel? salah ke? salah?? kalau berani cakap la salah! alah...kalau korang cakap bukannya aku dengar pongg bweeekkkk~

16 comments:

pae's faezah said...

alo2 cian kakak baby kne dok luar..baby musyuk nie t'over acting lak hehe..

Chika said...

Mengambil kesempatan betulla dia ni. Orang sediakan bakul untuk ibu dan anak2nya... dia plak yang lebih2... gigit adik lak tu.

Cian kakak Baby terpaksa mengalah. macam nak gigit2 je budak mushuk ni..

saya said...

salahhh...memag salahhhhh.. patotnya bukan membebel SAHAJA, mesti la membebel plus cubit2 tinga popok2 montot diaaa.. hehehhhe...geram tengok baby2 tu.. tergigil2 tertonggeng2 nak berjalan. cute!

m4rilyn said...

baby mushuk tu degil. elok kalo dia dperkenalkan dengan Pak Tam kucing Hairey Yahya.

stuju tak?

lupie said...

Cutenya ....

Mama I suka klik2 hahahah :)

PUCCAnis said...

dah bukak mate ek???>o<

etty said...

aunty, nanti aunty neuter kan dia tak???

nur anis said...

haha..dia geram sangat la tu..nak tunggu yang kenit-kenit tu besar lambat lagi..

Nur Misnan said...

salam meoww..
sian si kakak dia duduk dalam kotak kecik
berkorban untuk adik dia tuh der..

bagus2...

sweetsal said...

comel betoi adik2 dia..baby mushuk suka tumpang sekaki, nakal kan...hehe

...psst blh dgr suara mummy, dlm marah masih berlembut..baiknye mummy..hihi

sweetsal said...

comel betoi adik2 dia..baby mushuk suka tumpang sekaki, nakal kan...hehe

...psst blh dgr suara mummy, dlm marah masih berlembut..baiknye mummy..hihi

m.q said...

pic yg last tu cute la
si puteh manjat muka baby bucuk..

Anonymous said...

aduhh cian nyer muke kakak baby...sedih jer...sabar yer kakak...=)

Misz Pinkie Winkie said...

hahhha.
coeml bangat...sib baek badan dia tak besar sangat.
leh jadik baby tua dalam tua.
so comellll la.

meowwmania said...

pae's faezah,
kakak baby slalu mengalah, mmg over budak sekor nih over acting plus suka nak interprame hahah..

Chika,
dgn senang hati, dipersilakan digeget budak mushuk ituh..

Saya,
kan...seb bek kamu menyokong saya hohoh

m4rilyn,
setuju sgt2 bior buku bertemu ruas muahahah

lupie,
sapa? baby mushuk? baby2 kenit or ai? haahahah..

PUCCAnis,
aah udah terbukak matanya :)

etty,
of kos la mak etty ;)

nur anis,
aah baby mushuk tak sabo nak ajak adiknya main..

Nur misnan,
mmg...kakak baby selalu mengalah, syg btl dia ngan budak mushuk tuh

sweetsal,
nakal kan, mmg x salah sy membebel
berlembut la jugak katenya marah2 syg hihih

m.q,
baby mushuk kena pijak ngan adiknya, rasakan! hahahah

anonymous,
kakak baby mmg seorg kakak yg baik ngeh3

misz pinkie,
dah jadik kakak xleh jadik baby dah patutnyer huhuu...

en. AMD said...

baby mushuk sukakan kitten.. hehe... pandai dia ajak diaorg maen2... hehehe