Tuesday, September 21, 2010

"Tumpang tanya....ini anak siapa sebenarnya ekk...??"

Share
Sungguh sungguh aku keliru.....


baby mushuk, hampir setiap masa dia menemankan adik-adiknya ni...dijilat, dibersihkan, dipeluk sampai tertidur. Mana ibunya...??

hamboi hamboiii.....sonoknya tidur melayan perasaan sensorang yerk, anak-anak kamu tu apa cerita??


p/s: si Kakak Baby ni walau dah jadik ibu, dah ada anak perangainya tetap tak berubah...masih aktif bermain macam dulu jugak, kadang tu baby mushuk dah tak nak main tetap lah dicuit-cuitnya orang tu... Baby Mushuk makin matang Kakak Baby tetap macam tu....suda tukarr ka??

suka?

17comments: