Sunday, October 31, 2010

Ini BOLEH Mendatangkan MARAH !!!

Share
hamboi hamboi hamboiiii....sedapnya tido (sila lagakan jari kelingking masing-masing)


Moonnnnnnnnnnnnnn.....Minnnnnnn sila bangun dan pergi tidur di dalam bilik kamu. "Iron board ni bukan tempat tidur tapi tempat untuk mummy iron yer sayanggggg".


eh! ada pulak yang join venture...


ni lagi sekor! kalau adik-adik kamu tu baru hidop baru nak kenal donia boleh lah dimaapkan tapi kamu tu kan dah beso panjang dah berapa kali mummy cakap jangan duduk, main atau tidur atas iron board ituh!


buat tak retiiii je kalau org marah huhh!


Bebudak jebon ni memasing suka bebenor tidur atas iron board. Karang kalau aku guna siaplah dengan baju, dengan seluar, dengan tudung-tudung aku berbulu-bulu, hangin betol lah!


p/s: macamana nak bagi bebudak jebon ni takut sket dgn aku haa...? aku rasa aku dah cukup garang sbb adik aku tu pon takut ngan aku tapi bebudak ni...haihh tak makan saman lansungg!!

suka?

11comments: