Thursday, October 21, 2010

"Nak kenal siapa ketua jebon-jebon meowwmania?"

Share

Sila abaikan budak kenit yg sibok nak interframe kat belakang dan fokuskan pada kucing bewarna oren yang gendut ituh, itulah si Merah ketua bagi jebon-jebon kat rumah ni.


Yaya ni anak Ibu Bulat, merupakan kucing yang terdewasa dan terbesar di kalangan jebon-jebon yang lain.  Tapi sejak kena diet tengok badannya macam dah susut sikit hehe...cian dia, tak pe la kan dari ter obese nanti lagi susah.


Cuma babat kat pewot tu belum nak susut lagi, rasanya kena suruh mamat ni buat sit-up lah...


Ingat lagi tak tangan Yaya yang luka masa raya hari tu, la nih dah baik dah....

"apa tengok tengok! ada hutang??"


p/s: walaupon Yaya ni beso tapi dia paling takot dengan hujan, bila hujan je mencicit-cirit lari masuk dalam rumah sembunyik bawah meja huahuahua...

suka?

14comments: