Saturday, October 23, 2010

Perbezaan Dan Persamaan Baby Mushuk Dan Minee

Share
"tengok budak tu tingat lak Baby Mushuk masa tecit.."


Ini adalah komen dari seorang sahabat saya Cik Marie a.k.a Marilyn. Bila tengok-tengok balik gambar Baby Mushuk masa dia kecik memang ada iras-iras dengan Min, kaler pon dah sama kan perangai tak payah nak kata...memang ada potensi menjadik senakal kakaknya itu hurmm.....


Tapi nak kata sama sebijik, sebuah, sepongkis tu tidak la kot...masih ada perbezaan di sana sini. So apa kata korang lihat sendiri dan bagitahu apa persamaan dan perbezaan mereka ni, yokk.....



000000000000Baby Mushuk0000000000000000000Minee


000000000000Baby Mushuk0000000000000000Minee


000000000000Baby Mushuk000000000000000Minee


000000000000Baby Mushuk000000000000000Minee


000000000000Baby Mushuk00000000000000Minee


000000000000Minee000000000000000Baby Mushuk

Amacam? Banyak tak korang dapat carik perbezaan dan persamaan budak dua hekor nih? Bagi aku perbezaan yang paling ketara, bulu tinge si Baby Mushuk ni lagi banyak dari adiknya dan persamaan yang paling sama adalah tahap kenakalan mereka


Dan satu perkara lagi yang aku perasan, si Min ni suka sangat dengan kakaknya, sentiasa nak ikut ke mana dan apa yang kakaknya tu buat. Banyak kali aku nampak mereka ni bersama.



menyorok sama-sama....


buang air comel sama-sama.....


bermain bersama.....


melepak bersama.....


tidur pon bersama.


Tapi jangan salah sangka yerk...Baby Mushuk bukan pilih kasih, dia sayang kedua adiknya cuma sebab kaler bulu si Mon tu putih bersih, tu yang kadang Baby Mushuk selalu terlepas pandang tak perasan adiknya yang sorang ituh hehe... lagipon si Mon lebih suka main sensorang, nak jadik Long Ranger agaknya budak montel ituh huhuu...


p/s: Baby Mushuk sementara kamu menjadi mentor ni, sila beri contoh yang baik untuk protege kamu yer...

suka?

13comments: