Monday, October 18, 2010

PUTEH Dah PULIH

Assalammualaikum...

Selamat Hari Isnin dan selamat juga untuk hari-hari yang lain. Ni nak citer pasal budak encem boy sorang nih...ingat lagi tak kes Puteh tempang hari tu, kalau tak ingat atau ada yang masih tak tahu boleh KLIK SINI.

Ada kabor gumbira yang saya nak kongsikan bersama terutamanya buat peminat Teteh (sungguh tak sangka budak sindrom down itu ramai peminat huhuu...) Dengan ini saya memaklumkan bahawasanya tangan Puteh yang cedera itu semakin pulih...idaklah tempang lagi cuma masih terdengkot-dengkot sedikit jalannya, alhamdulillah.... Boleh lah lihat video di bawah untuk gambaran yang lebih terang jelas dan nyata...


video

Video ini di ambil sejurus selepas Puteh dimandikan, 
mangie takk...


What’s up? I am just chillin’

My invisible hands.

I need more sleep!


p/s: lepas mandi apa lagi buat taik mata ler...

12 comments:

paan said...

ala comelnye..haha

adik pompuan aku suka giler dgn kucing...

Entri terbaru ->Perkhidmatan Design Header & Banner Rm 5

m.q said...

get a lots of beauty sleeps okey

saya said...

hamboihh..macam muka mafia gituuu.. min & mon dah pandai lompat2 ye... tunggu kejap lag dia tolong kemas rumah lak ye. hehehhe...

MR Bang Miji said...

baguslar da pulih ...cian kat die.huhu

pae's faezah said...

alhamdulillah..sihat dah dier..
jgn nakal2 lagi yer dak teteh hehe :)

Cat-in-Sydney said...

Ala ala....musyuk...eh, dah wangi. Glad to know that he's well now. purrr....meow!

Nur Misnan said...

salam...
alhamdullilah.. besar pahalanya

meowwmania said...

paan,
iyer...soh adik kamu dtg sini ekk ;)

m.q,
makan tido saja la koje dier huhuu

saya,
muka tak puas ati lepas kena mandi hehe...

mon min...xyah la nak ssh2 tlg mummy kemas umah yerk, bwekkk~

mr bang miji,
alhamdulillah :)

pae's faezah,
baikkk (tiru gaya sinchan) :D

cat-in-sydney,
tengkiu meoww~

Nur Misnan,
insya'Allah :)

NOTHING TO DISPLAY said...

hmmmmm.. comeny..dh lama dh xde kucing sndiri...hehehe.. setelah kisah2 kematian kucing2 sy bbrp thn yg lepas..hehehe

Cik Awynn said...

waaa.. baru dapat on9.. jumpa pulak TETEH.. sangat hengsem okeh. *cium cium*

meowwmania said...

NOTHING TO DISPLAY,
kucin mmg comey hehe..tima kasih sudi singgah :)

Cik Awynn,
hamboihhh suka cik awynn dpt tgk teteh yerk hihih...

teteh sent flying kiss muahhh!

Chika said...

lajunye putih jalan. macam nak cakap dia tak sakit dah. mesti nak mintak kuar tu.... kan mummy kan? kan?