Monday, October 4, 2010

Saya akan menjalani satu pembedahan pada esok pagi, mohon doa dari rakan-rakan sekalian.

Share
Hari ni saya dah tak boleh makan ayam, daging, sayur dan makanan yang mengandungi pewarna yang berlebihan, saya perlu minum banyak air. Pada pukul 12 malam hingga esoknya saya kena berpuasa tak boleh makan atau minum apa-apa, itu pesan doktor.

Fleet Phospho-Soda 45ml
Ubat ini perlu dihabiskan sebotol, pada jam 2 petang dan 7 malam erkk

bergambar di atas tayar buwok dalam semak samun, motif?? 
untuk meraih simpati. simpati takkkk???? cehh


Teman-teman aku mahu mohon maaf pada kalian semua, maafin aku jika ada salah dan silapnya ya...aku udah meroyan ngak karuan mikirin perutku akan dibelah esok, bertambah meroyan ngak karuan bila mikirin anak-anak 9 ekor yang di rumah itu waduhhh...gawat neh! Teman-teman maafin aku ya...dan mohon doa kalian agar semua baik-baik saja (tiba-tiba jadik minah endon huhu..)


Pesan Doktor:
Kepada sesiapa yang datang melawat sila bawak coklat perere roce, sekian harap maklong!


p/s: saya akan berada di hospital dalam 2 atau 3 hari sahaja jika tidak berlaku apa-apa komplikasi, doakan saya yer kawan-kawan

suka?

19comments: