Monday, October 4, 2010

Saya akan menjalani satu pembedahan pada esok pagi, mohon doa dari rakan-rakan sekalian.

Hari ni saya dah tak boleh makan ayam, daging, sayur dan makanan yang mengandungi pewarna yang berlebihan, saya perlu minum banyak air. Pada pukul 12 malam hingga esoknya saya kena berpuasa tak boleh makan atau minum apa-apa, itu pesan doktor.

Fleet Phospho-Soda 45ml
Ubat ini perlu dihabiskan sebotol, pada jam 2 petang dan 7 malam erkk

bergambar di atas tayar buwok dalam semak samun, motif?? 
untuk meraih simpati. simpati takkkk???? cehh


Teman-teman aku mahu mohon maaf pada kalian semua, maafin aku jika ada salah dan silapnya ya...aku udah meroyan ngak karuan mikirin perutku akan dibelah esok, bertambah meroyan ngak karuan bila mikirin anak-anak 9 ekor yang di rumah itu waduhhh...gawat neh! Teman-teman maafin aku ya...dan mohon doa kalian agar semua baik-baik saja (tiba-tiba jadik minah endon huhu..)


Pesan Doktor:
Kepada sesiapa yang datang melawat sila bawak coklat perere roce, sekian harap maklong!


p/s: saya akan berada di hospital dalam 2 atau 3 hari sahaja jika tidak berlaku apa-apa komplikasi, doakan saya yer kawan-kawan

19 comments:

m4rilyn said...

sakit ape dik??

pape pun moga cepat sembuh ye.
AMIN.

Lieya said...

Good luck ok... semoga selamat semuanya

sweetsal said...

sakit ape erk?..tiba2 je ni..semoga mummy sihat dan cepat sembuh...

azzey said...

mudah2an pembedahan akan berjalan dgn slmt.....amin....

azzey said...

mudah2an pembedahan akan berjalan dgn slmt.....amin....

AROL DSHW said...

semoga semuanya berjalan dgn lancar dan arol doakan semoga meowwmania cepat sembuh. amin. :)

Chika said...

Chika sangat bersimpati. Tapi nak tau jugak. Sakit apa ya? Banyak mkn jajan ke cayang? Harap2 pembedahan esok berjalan dengan lancar. Doktor, sila jangan main2 rawat kawan saya tau. Kalau tidak nanti saya hantar Bob teman dia.

Smoga Lin (mummy Baby Mushuk ngan Kakak Baby) cepat sembuh... Amin...

saya said...

hah? harap semua selamat dan ok2 belaka. bab pesanan doktor tu ada sikit keraguan terlampau. hahaha.. apapon...take good care of yourself ye.. love yahh!!! from nezha & saya.

princessayang said...

dear, take care of yourself taw..
jangan lawan cakap doktor taw..

princessayang said...

dear, take care of yourself taw..
jangan lawan cakap doktor taw..

pae's faezah said...

semoge cepat sembuh taw..
jgn lupe mam ubt!!

Ms J said...

Get well soon ye lyn!

SheY PuLL said...

Gud lUck ye...moga2...awk selamat dunia akhirat..:)

anis said...

simpati btoi tgok mm dok atas tyr buwok tu..haha

papepown smoga cpt smbuh ea...smoga pmbdhn brjln lncr...

baby mushuk msti rindu nnt...hehe(^_^)

Misz Pinkie Winkie said...

meowmania
lin doakan semuanya berjalan lancar.
tenang yerk..jgn terlalu bersedih
insyallah semuanya selamat.
aduhai risau plak lin dengar.

meowwmania said...

amin, amin ya rabbal alamin...

terima kasih kawan-kawan di atas doa kalian, sy rasa lebih tenang dan kuat utk menghadapi hari esok kerana doa kalian

terima kasih byk2, smoga kawan-kawan semua diberkati oleh-Nya

m.q said...

semoga semuanya akan ok
insyaALLAH

en. AMD said...

semoga semuanya akan berjalan lancar dan selamat serta cepat sembuh ya... Aminnn...

daisy said...

ko sakit apa?
semoga cepat sihat..