Saturday, October 2, 2010

Sila Terbeliak Mata Dan Terlopong Mulut Melihat Kemontelan Makhluk Paling Comel Ini

Share











Aku paksa si Merah tengok gambar kengkawan dia nih sambil cakap "kamu nak jadik macam ni?" Yaya tengok muka aku, aku tunjuk lagi...tu tengok kawan awak tuuu "nak jadik camtu??"   Yaya: "meoww.." "hokey lepas ni takan sentiasa ada makanan dlm mangkuk kamu tu, makanan akan dicatu, tak boleh makan ikut suka hati kamu jek, makan ikut time okeh??"  Yaya: "meOoowww....." Ok la tu kot huhuu...

 
p/s: berat si Merah ni dah hampir 10kg, babat di perut sudah melambak-lambak...seleranya sentiasa ada, kejap kejap makan kejap kejap makan, camana nak buat haa??

suka?

14comments: