Thursday, October 7, 2010

Syukur Alhamdulilllah...berkat doa keluarga dan kawan-kawan, semuanya berjalan lancar.

Share
05 Oktober 2010 | Selasa

9.00 pagi - tiba di Hospital Pantai Batu Pahat, register dan buat deposit payment.

12.00 tengah hari - masuk Operation Theater.

3.00 petang - keluar Operation Theater

...kemudian tidur tidur dan tidur ZzzZz.....

06 Oktober 2010 | Rabu

pagi sampai tengahari - pang pang alang sedar tak sedar, bangun sekejap tidur lama

2.00 petang - dah sedar sepenuhnya sakitttt....pastu demam la pulak

mujur dah kentut selagi tak kentut TAK BOLEH makan yer...tangan yang masuk air tu pon sampai dah bengkak amatlah sakit, bila dah boleh makan dan minum tu barulah boleh dicabut, lega.....




07 Oktober 2010 | Khamis

4.30 pagi - misi kejut soh bangun minum milo, huhh apa sejadahnya! pagi-pagi buta soh minum milo lak nih?? bila ingat ingat balik sblm tu beliau ada bagi makan ubat demam mungkin tak nak bagi perut kosong kot, ok fine aku minum! terkulat-kulat la pepagi buta tu nak menghabiskan milo secawan huhuu...

7.00 pagi - bangun dengan kudrat tenaga air milo tadi, bangun pelan-pelan nak pegi mandi pastu siap-siap, cantik-cantik, mangie-mangie kasik the best impression kat puan doktor bahawasanya aku dah sihat dan dah bersedia nak BALIK!

11.00 pagi - doktor datang, Doktor, "demam lagi tak?" Aku, "TAKKK..." Doktor, "betul ke ni?" Aku, "BETULL..." Doktor tengok tengok cek cek... Doktor, "ok boleh balik" sambil tersenyum. Aku: TERSENGIH ngeh ngeh ngeh..."

12.00 tengah hari - lepas lunch buat payment pastu cabuuttttt................

Sekarang - kat rumah tengah polok Baby Mushuk, beh nyer dapat polok budak bushuk nih weeeee...........


p/s: pada yang berkirim salam kat doktor handsome lagi kacak, mintak maap byk2 sebab doktor saya adalah seorang wanita yer....saya pergi jejauh ni sebab nak mengelakkan doktor lelaki, ai tak rela u dengan doktor lelaki kerana sesungguhnya saya seorang yang pemalu auwww!!

suka?

11comments: