Thursday, October 14, 2010

"Tidak!! Saya tak kejam, tolong jangan salahkan saya."

Share

Tolong lah jangan salah sangka, bukan saya yang paksa mereka bersesak-sesak dalam kotak kecil itu. Saya dah sediakan tempat yang selesa, sebuah bakul yang di alas tilam kecil dan kemudian di alas lagi dengan selimut favorite saya! tak cukup selesa kah?? sehingga kotak kasut yang kecil itu juga yang menjadi pilihan mereka. Sungguh saya berkecil hati, sampai hati kamu buat mummy macam ni.....

"batu belah batu bertangkup, tangkup lah aku telan lah aku.... aku kempunan telor tembakul."
"mak mak... nanti dulu, adik Pekan lapar susu" ok salah dialog!

p/s: apa hal yang pasal telor tembakul sanggup nak tinggalkan anak, tak paham aku. macam aku ni bebudak tu dok melantak habiskan blackwood ada aku kesah? ada? muahahahah......

suka?

17comments: