Tuesday, October 12, 2010

TIGA JEBON

Share
 "mummy jom kita lepak kat sini..."

Baby Mushuk, "eh telor apa pulak nih?"
Kakak Baby, "emmm sedap r bau dia.."

"ek eleh ade ke telor, itu buah rambutan lar...."
"hohh buah rambutan?? saya nak lah!"

" iskk...apsal tak boleh nak geget nih??"

"huhh keras keretong!"

"abang betul ke buah rambutan ni??"

"ek elehh.....buah rambutan la tuh, 
tuu tengok budak bushuk nak pegi petik lagi"

"eyahh.....tingginya pokok rambutan ni...."

"tak boleh la kakak.....pokok rambutan tu tinggi sangat adik tak sampai..."

"abg tolong la adik petik buah rambutan tu...."

"huhh tak kuasa lah!"

"abang nak duduk rilek-rilek pon tak senang...."

"tak per tak per....adik nak majuk, bior kan adik duduk kat tepi longkang nih!"

"eh mummy kenapa kaler adik sama ngan tembok ni??" uwaaaaa...................


Bebelan oleh jebon MOMEL, jebon BABY MUSHUK dan jebon KAKAK BABY.
Sekian, trima kaseyyy............

suka?

10comments: