Tuesday, October 12, 2010

TIGA JEBON

 "mummy jom kita lepak kat sini..."

Baby Mushuk, "eh telor apa pulak nih?"
Kakak Baby, "emmm sedap r bau dia.."

"ek eleh ade ke telor, itu buah rambutan lar...."
"hohh buah rambutan?? saya nak lah!"

" iskk...apsal tak boleh nak geget nih??"

"huhh keras keretong!"

"abang betul ke buah rambutan ni??"

"ek elehh.....buah rambutan la tuh, 
tuu tengok budak bushuk nak pegi petik lagi"

"eyahh.....tingginya pokok rambutan ni...."

"tak boleh la kakak.....pokok rambutan tu tinggi sangat adik tak sampai..."

"abg tolong la adik petik buah rambutan tu...."

"huhh tak kuasa lah!"

"abang nak duduk rilek-rilek pon tak senang...."

"tak per tak per....adik nak majuk, bior kan adik duduk kat tepi longkang nih!"

"eh mummy kenapa kaler adik sama ngan tembok ni??" uwaaaaa...................


Bebelan oleh jebon MOMEL, jebon BABY MUSHUK dan jebon KAKAK BABY.
Sekian, trima kaseyyy............

10 comments:

nur anis said...

huhu..comel betul dialog2 ni..boleh buat komik ni..

m.q said...

kiyut betol tiga2 jebon ni
hahahah

anis said...

haha, ade ke plak rmbutan..
kepala la...
cumil2...

Nur Misnan said...

salam meoww..
adusss... buah rambutan yang canggih
mcm mana ler nak kopek..
kulitnya teball..

pae's faezah said...

sangat2 comel semuanyer..
cian baby musyuk dapat ajaran sesat hehe

m4rilyn said...

cenggitu ye ghope buah rambutan? ingatkan buah durian tadie

lupie said...

Very funny!!!
Hahahahaha!!

Such cutie pies you have there!

Seronok kalau ada kebun macam tu kan... kucing boleh lari merata-rata, panjat pokok .... happpeee aje muka babies you!

sweetsal said...

suka baca dialog kucing2 ni..macam hidup pulak..hehe

Chika said...

Hahahaha... hahahaha... kene antar skolah ni. Buah rambutan pun tak kenal. Itu bukan rambutan, itu buah langsat la...

Ms J said...

aduhh.. momel cangat encem!