Monday, November 15, 2010

aloloo....comelnya......nampak mata jer

Share


dah la comel baik pulak tu, diam je bila disikatkan. kalau si Mon ngan si Min jangan harap lah nak baik camni...baru kena pegang dah menggelupur macam la orang nak apa-apa kan dia, padahal nak sikat je ponnn.....



p/s: perlu kesabaran yg tinggi utk menunggu kemunculan video ini yer kengkawan tapi sila tunggu kerana ianya sangat berbaloi

suka?

7comments: