Monday, November 15, 2010

aloloo....comelnya......nampak mata jer



dah la comel baik pulak tu, diam je bila disikatkan. kalau si Mon ngan si Min jangan harap lah nak baik camni...baru kena pegang dah menggelupur macam la orang nak apa-apa kan dia, padahal nak sikat je ponnn.....



p/s: perlu kesabaran yg tinggi utk menunggu kemunculan video ini yer kengkawan tapi sila tunggu kerana ianya sangat berbaloi

7 comments:

Azrul Hisham said...

cutenya kucing tu :)

DearCats said...

Kalau sikat kucing bulu pendek aka kucing kampung ni.. mmg susah. Lps tu kita hampa sbb tak de apa yg keluar kat sikat haha!.. takat jadi pengurut je buat depa..

Nur Misnan said...

salam meoww...
tomeynya.. ambik banyak2 lagi
gambar kucing tuh...
gerammmmm

Chika said...

sabar je la... cute btol muka dia...

kamen rider said...

yuhuuu dah bleh komen :P hoho

marina anakcikbob said...

kalo camni aku bela 10 pon xpe weh!

Papa Hero said...

DASAT MATA DIA TERBELALAK...HU HU HU