Thursday, November 25, 2010

:: MINEE The CaT ::

Hello everyone!! Di petang-petang yang layu lagi mengantuk ini saya akan sajikan kawan-kawan dengan gambar-gambar yang sangat menarik, tertarik kau memang the vasss. Saya berani memberi jaminan setelah anda melihat gambar-gambar ini, anda akan lebih bersemangat untuk tidur melaksanakan tugas-tugas harian. Sudah sedia?? Sedia atau tidak bolos saja dinding ituuu sila scrool ke bawah....











tadaaa....




ngaaaaaa~~
tataplah puas-puas gambar budak bermata bolat 
bertelinga capang inih muahaha...


budak telinga capang yang suka mengempeng...


budak telinga capang buat muka kesian kena 
paksa cabut nenen oleh ibunya
*cabut nenen bermakna melepaskan nenen dari mulut


budak telinga capang mempunyai hubungan erat dengan kakaknya si Baby Mushuk.


budak telinga capang sedang memeluk erat bantal poloknya



NOTA:
'hubungan erat' dan 'memeluk erat' adalah dua maksud yang berbeza. Sekian.


p/s: MON dan MIN dah genap dua bulan pada 12 Nov'10 yang lalu, dah semakin besar dan pastinya semakin nakal!

7 comments:

NISS said...

time nakal ni ni la..kite geram..tapi kalo xnakal xsonok le pulak..;p

Lia @ Norli (Mamarempit) said...

akak suka yg tgh nakal2 nih....lagi 1..suka kucing yg kalo main ngn tangan kita...dia geget2 manjer...rindu suasana itu..ohhhh

Ikah said...

polok mantal tue yg best tue...

Cat-in-Sydney said...

Kita pun nak nenen juga...molehlah.... purrr....meow!

m.q said...

alohhh tomeinya

meowwmania said...

NISS,
tol gak kan...kang dah beso tido memanjang :)

mamarempit,
suka gak tp bab tgn bercalar balar tu yg tak suke huhuu

Ikah,
bantal bulu bulu :D

Cat-in-Sydney,
tokleh lar...nenen ni Mon ngan Min munyerr huhuu

m.q,
tinge capang musti la comel hehe

Juz Call Me Sharz said...

comelnyer!!!