Thursday, November 4, 2010

"Ibu Bulat, Kamu Salah Entri lah. Jom Balik!"

Bulat


meowwmania mengucapkan Selamat Menyambut Deepavali kepada semua rakyat Malaysia yang menyambutnya. Dalam meraikan Pesta Cahaya ini, marilah kita sama-sama mendoakan agar cahaya menerangi kegelapan dan kebaikan mengatasi keburukan.


p/s: yang tak sambut Deepavali selamat bercotiiiii..........

9 comments:

DearCats said...

haha!. kan best depan bulat ada 'kolam' deepavali tu.. baru tak salah entri hehe

Chika said...

Comelnye mak bulat tu. Esok mm masak ape? nak dtg beraya nih.... hehehehe (berangan)

marina anakcikbob said...

ai xcuti..
ai keje lorr..
:'(

Cat-in-Sydney said...

Aunty Meoww...wah..orang Malaysia dapat long weekend lagi! Maybe Mama will take me "beraya" tomorrow. Untung2 dapat makan muruku. yummm... purrr....meow!

saya said...

kalo bab cuti je semua gembira nih. alaololo..syian baby mysyuk kena marah ye. tapi budak2 tu kadangmmg mcm tu la. dia pon tak sengaja agaknya. bila dah kena marah tau lak merajok sampai kita lak jadi risau dan sedih. hujung2 kita lak yg pujukdia balik. hampeh betol. memang dasar pen-psiko kucing2 ni tau. gerammmmm!!!! 2 budakkecik tu nak merasa kena iron tujwbnya. hehehe.. hug & kisses for them! i love you!!!

meowwmania said...

DearCat,
err 'kolam'?? x reti buat lah hehe..

Chika,
dtg ler jenjalan kan coti panjang ;)

marina anakcikbob,
koje?? ish ishh...carik duit lbh nmpk, nak tawin heh? :)

Cat-in-Sydney,
aah esok pon ada jmputan smbutan deepavali, bkn setakat maruku nasik brani gam lagik weeee~

saya,
amboiii...panjangnya komen 3 entri sekali komen ekk huhuu..

pssstt...setuju dgn kamo, mmg dasar pen-psiko kucin2 nih

Namie Amir said...

kolam deepavali gambar tuceng pakai 'tande' kt dahi..hihi ;-)

syakera said...

comel nya bulat....takpe salah entry pom asal jadik femes...hehehe ;)

sweetsal said...

esok kena keja..keje2 payment triple tu...hehe