Sunday, November 28, 2010

:: MONTEL The Cat ::

Hello!! moshi moshi...dah bangun tidur?? Hari hari minggu macam ni mesti ramai yang tengah bergolek-golek atas katil lagi, time ni lar dapat rasa nak bangun lambat, lepas subuh sambung buat taik mata balik yer dok?? Tapi kepada sesiapa yang dah bangkit di awal pagi, dah setat buat kerja, dah berpeluh berjogging tak pon pada yang tengah membaca belog saya di awal awal pagi ini tahniah diucapkan. Sila lah bangga pada diri sendiri kerana saya amat berbangga dengan anda ngeh ngeh ngehh~


Macam biasa saya akan buat entri santai tentang anak-anak jebons saya. Dan pada kali ini saya nak bercerita pasal MON atau nama penuh pada surat beranaknya MONTEL *Mon ada surat beranak taww don't play play.



Ini MON. Teringat di kala si Mon ni tecik lagi, penakot nauzubillah....pijak rumput menjerit, ditiup angin pon menjerit kahkahkah


Itu Mon bersama kakaknya si Baby Mushuk.
jangan tanya aku apa yang dorang tengah buat tu hakhak


mata kecik, dahi jendul hohoh...


ini tikus favourite si Mon. tapi yang peliknya tikus ni dah lesap sekarang, puas aku carik... musykil betol


hidong hitam, penuh dengan kekotoran heeeeee~


mata dah bolat, dahi dah kurang jendul.


dah besar. telinga pon turut membesar. 
dua-dua badik telinga capang HAHAHAHA

    
p/s: ada lagu nak pangil si MON dan MIN nih, lagunya berbunyik bergini...♪♫ Mon tomon tomon...Min tomin tomin... ♪♫♪ *sila nyanyi dgn suara yg paling merdu bak buluh perinduww

7 comments:

m4rilyn said...

morningggggggggggggggg
saya dah bangun pagi2 nak amek adik tp....(sila baca status fb)

alololo makin putih incik Mon. makin capang tinge. makin macho :)

Cat-in-Sydney said...

Mon tomon tomon...what a funny song! Thanks for making us laugh on a Sunday morning! purrr....meow!

Cat-in-Sydney said...

Mon tomon tomon...what a funny song! Thanks for making us laugh on a Sunday morning! purrr....meow!

anis said...

haha, mon tomon tomon...min tomin tomin...
x dtg pown??? ngehehe...
dh besr dh bebudak ni kn...kejap jew...

meowwmania said...

m4rilyn,
wahh cik marie very the! tahniah yerk hehe

Cat-in-Sydney,
funny ekk hihih..

anis,
owh cik anis nyanyi kurang merdu tuu huhuu...

Papa Hero said...

cik mon nakal yer...babab muntut nak..? heheh

meowwmania said...

Papa Hero,
selalu dah kena babab ngeee~