Tuesday, November 30, 2010

PERINDU Baby Mushuk, Ini Entri Khas Untuk Anda.

Share
Hello peeps!! bertemu lagi kita di rancangaaannnn.... 



"JEBON tu apa?? 
Jebon tu anak meowwmania ler..."



Ok ni lar nak bagitahu...ada pulak yang dok ngadu lama tak dengor citer pasal si Baby Mushuk aloloo shuwitt nyerr... Baby Mushuk ada jerr sihat walafiat dia, makin busuk makin nakal macam biasa. 






Semenjak dah jadik kakak kepada si kembar MON dan MIN nih dah kurang sikit manjanya. Macam-macam mende yang diajar kat budak dua hekor tuh. Kalau ajar soh dok diam dengar kata tu tak apa jugak, ni tidakk mende yang bukan-bukan yang diajarnya. Menguji kesabaran kami sekeluarga okeh!




Baby Mushuk memang rapat dengan si MOMEL, agak-agaknya dia sedar tak abang dia dah takde ekk... Sesekali tengok si Baby Mushuk ni tidur kat port favourite Momel, tercium-cium pastu baring terkebil-kebil bijik mata. Mungkin Baby Mushuk sedar dah lama tak berjumpa dengan abangnya tu sebab si Momel memang rajin jilat-jilat bulu membersihkan Baby Mushuk. Mujur la ada MON dan MIN mungkin tak terasa sangat kehilangan si MOMEL.


       
p/s: harap-harap tuan baru MOMEL menjaganya lebih baik daripada aku, dan semoga MOMEL baik-baik saja *masih sedih bila teringatkan dia  



suka?

10comments: