Monday, November 1, 2010

Telinga LINTAH, Telinga KUALI Dan Telinga GAJAH Amat Diperlukan Di SINI

Sila abaikan iklan minyak masak Alif dan iklan-iklan yang sewaktu dengannya dan fokuskan pendengaran masing-masing pada bunyi paling indah yang pernah dihasilkan oleh si Merah.


video


indah bukan?? muahahaha......


p/s: kalau malam tengah sunyi sepi, sangat menakotkan yer...

12 comments:

sweetsal said...

simerah tidor berdengkur macam manusia la pulak...first time dengar ni..hehe

Nur Misnan said...

salam cik meoww..
kucing aku pun berdengkur begitu
kuattt bunyinya

tapi yg best style si merah tdo
mcm mak datin control cun.. huhuhu

marina anakcikbob said...

xmenakutkan..
ai beri2 loike if kucen sound loike dis..

syakera said...

kiut lak bila dgr dia berdengkur...gaya dia tido tu pom comel...

Namie Amir said...

Bunting ke tu? hee..sian..nampak kepenatan bawak perut

Cat-in-Sydney said...

Aunty Meoww,
Itu bunyi dari hidung ke dari perut? har har har....purrr....meow!

hentakbelipat said...

hahaha..commel je.pirakperut kang

Chika said...

Hahahaha cam pakcik2 la dia dengkur... kekeke

sunyi sepi said...

huhuhu...shomelnye dia tido....peyut tgh boyot...mmg susah nk napas...

Misz Pinkie Winkie said...

hahhah.
sama cam meow kat umah.
kalo diaorang nyenyak.
berdengkur ngalahkan cina bukit.

e.t.t.y said...

wakakakakakakakkakakakaak....teknik pernafasan itu penting ye kawan kawan...

ahboy pun camni gak. bila terlalu penat...

yusz chomei said...

hehehe... 2 bunyi menunjukkan yg dier amat selesa, gumbira & bahgia....