Saturday, December 25, 2010

Baby Mushuk... Bagus! Kamu Ada Potensi Menjadi Kakak Yang Baik

Share
wuhuuuuuu......selamat hari sabtuuuuuu........

hari tu ada yang tanya pasal Baby Mushuk, Baby Mushuk ada, baik-baik saja...terima kasih pada yang bertanya. Baby Mushuk sekarang ni sebok melayan kerenah adik-adiknya. Memang tak sangka lah beliau ni yang dulunya nakal berubah menjadi baik takde la baik sangat tapi boleh diharap lah senang kata. Sama je dengan Kakak Baby, mengikut sungguh perangai kakaknya yang sorang ituh. yang baik jadikan teladan yang tak baik jadikan sempadan bagus! harap harap berpanjanganlah perangai 'baiknya' itu yerk....


Baby Mushuk menidurkan adiknya...

video



p/s: si MON tu dah nak sama besar dengan kakaknya kan....kuat mencokek tuh HAHA....

suka?

6comments: