Monday, December 20, 2010

ENTRI SERAM [bukan cerita momok]

Share
Assalammualaikum....


hello!! Selamat Hari Isnin. Berikut adalah video yang diklasifikasikan sebagai video seram, yang tak kuat semangat toksah tengok. Hanya yang bersemangat waja dan kental dipersilakan tengok.



video

haaa...seram tak? seram tak? 
meremang weii bulu tengkok aku bila tengok, 
serammm ngeeeeee.....




Pada yang tak tengok tu meh sini aku citer. Kakak Baby kan..... dia kan.....dah sambung menyusukan MON dan MIN hehe...suspen la konon. Tang suspen tu bila si MON selamba je pi tekan-tekan perot ibu dia, kat tempat jahit lak tuh! seram seh...sampai aku terpaksa alihkan tangan MON. Sayang sangat Kakak Baby tu dengan anak-anaknya, walaupon perot tu masih sakit berjahit tetap sabar menyusukan si MON. Terharu sungguh aku tengok, terserlah sifat keibuannya walaupon dulu aku merasa kurang yakin yang Kakak Baby boleh menjadi ibu yang baik.




MON... MIN.... untung kamu dapat ibu yang penyayang. jangan nakal-nakal, jangan jadik anak durhaka, dengar cakap mummy yerk eh! tehehee....



p/s: MON menyusu lama giler! aku terpaksa angkat si MON sebab kesian kat ibunya...

suka?

10comments: