Friday, December 17, 2010

Kakak Baby Dah Balikkkk............

Share
dalam perjalanan pulang...

video



...sampai je rumah terus je menonong ke dapur, lapar la tu hehe....bagi Kakak Baby mam wet food seafood flavor favourite dia. Bersungguh-sungguh makan sampai MON dan MIN datang pon diabaikan saje hakhak... MON ngan MIN pulak dok tercium cium ibunya takut takut "apsal lain macam je bau ibu aku nih?" bergitu agaknya kata hati mereka.



lepas mamam, minum air. lama betul Kakak Baby minum dahaga sangat agaknya, cian dia...


pastu pee hehee.....


keadaan perot Kakak Baby yang telah dijahit, perotnya botak sebab kena cukur.. kurang jelas??


TADAAA.....
selamba jer Kakak Baby duduk camtu ekk...tak sakit agaknya



Kakak Baby banyak tidur, biarlah dia berehat kan...
semoga Kakak Baby cepat pulih yer sayang


p/s: seminggu lagi nak kena bukak jahit pulak, serammm......

suka?

13comments: