Friday, December 17, 2010

Kakak Baby Dah Balikkkk............

dalam perjalanan pulang...

video



...sampai je rumah terus je menonong ke dapur, lapar la tu hehe....bagi Kakak Baby mam wet food seafood flavor favourite dia. Bersungguh-sungguh makan sampai MON dan MIN datang pon diabaikan saje hakhak... MON ngan MIN pulak dok tercium cium ibunya takut takut "apsal lain macam je bau ibu aku nih?" bergitu agaknya kata hati mereka.



lepas mamam, minum air. lama betul Kakak Baby minum dahaga sangat agaknya, cian dia...


pastu pee hehee.....


keadaan perot Kakak Baby yang telah dijahit, perotnya botak sebab kena cukur.. kurang jelas??


TADAAA.....
selamba jer Kakak Baby duduk camtu ekk...tak sakit agaknya



Kakak Baby banyak tidur, biarlah dia berehat kan...
semoga Kakak Baby cepat pulih yer sayang


p/s: seminggu lagi nak kena bukak jahit pulak, serammm......

13 comments:

m4rilyn said...

kakak baby berkata:
mummy kakak kat ner nie?
apa jadik semalam?
UFO kidnap kakak pastu sedar2 perut dah jadik cam nie?
mummy saya nie masih normal ke?
mummy anak2 saya mane?
mummy nak balik nak baliknak balik
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Nur Misnan said...

salam cik meoww...
adusss... terasa sampai telinga...
sakit apa tuh kakak baby nih??
ciannn.... insyaAllah cepat sembuh

mamanya plak harus bagi air mineral
secukupnya agar cepat baik....

keen said...

alhamdulillah dah selamat kakak baby...akak pun dok nunggu nak bawak Tessa ni...cian dia kurus keding..

PUCCAnis said...

kakak baby cepat baik tau..mon min windu mummy die...

anis said...

adus, anis tgok kak baby dok cmtu terasa perut anis plak yg skit...huhu
semoga luka dia cpt smbuh..mon n min dh x yah rsau nk ada adik kecik lg la pasni..hihi

sweetsal said...

sian kakak baby ye..nampak byk jahitan tu..knp yerk?

nEuR0 shEwAzni said...

alolow shiann perut dia .....
dan ngeri ..

camne laa aku nak g jmpe doktor pakar ahad ni ..

sudah mula x lalu nak mkn ... hurmm

Ikah said...

moga kakak baby terus sihat..janji mknn minum dah teratutr..InsyaAllah sehatla pasnie

Lia @ Norli (Mamarempit) said...

seriau nengok pewot dia...uhukk......mon ngn min tk sondol2 nk nenen ke...?

meowwmania said...

m4rilyn,
amboiii cik marie kemain lagik mentranlatekan kata-kata Kakak Baby, over exaggerate di situ ahaks~

Nur Misnan,
tak sakit apa cuma Kakak Baby di neuter kan :)

keen,
itulah kesian tgk dia kurus melidi, anaknya pon dah 3 bln so cecpt buat =)

PUCCAnis,
maceh..mudah-mudahan

anis,
mon dan min tu tak risau dia suka je byk adik badik kot..mummy dia ni yg tak sggup huhuu

sweetsal,
Kakak Baby tlh dineuterkan :)

nEuR0 ShEwAzni,
nape dik sakit ke?

Ikah,
insya'Allah...tima kasih :)

mamarempit,
mula-mula tu sondol jugak tp sbb ibunya bau len mcm je kan trus tak mahu dah hehe...

m.q said...

cepat sembuh kakak baby yer

NISS said...

erm..ngerinye..nengok perot kakak baby..rase tak sampai ati nak tgk nomei kene operate..huuuuuuuuuuu

Papa Hero said...

panjang betul jahitnya