Thursday, December 9, 2010

Kasih Seorang Ibu. eh! seekor yang lebih tepat

Share
Hello everyone!


wassup yawww~ hari ni nak citer pasal Kakak Baby pulak. lama dah Kakak Baby tak interprame kan, cian dia. mentang-mentang lah dah jadik ibu dah ada anak-anak yang nakal comel dah tanak baca kisah dia, tak bek korang taww *camana nak baca entrinya pon takdekk
 



ok ini wajah terbaru Kakak Baby. telinga tetap capang gitu la jugak tapi dah ada tahi lalat yer kat dua-dua belah pipi lagi, cantek takk?? kalau kurang jelas boleh lihat gambar seterusnya...



haa cantek takk?? tu sebenarnya dakwat pen, tulah baik sangat pegi main pen dakwat basah abah aku kan dah kena....kat muka lak tuh hakhak.... dah mandikan pon tak hilang, dakwat basah kann mana nak hilang, situ lah Kakak Baby......



"ilek la mummy, kan cantek.. 
leh peeling peeling cam Sharifah Aini"



Kakak Baby yang slim river. Rasa nak neuterkan jer tapi Kakak Baby ni masih gigih menyusukan anak-anaknya, kesian pulak. Tak diceraikan susu lagi, sayang sangat agaknya.



p/s: tak sangka Kakak Baby boleh jadi ibu yang baik. dulu macam tak percaya jer...dari 'Abu' yg disangka jantan akibat kekeliruan identiti kemudian jadik Kakak Baby pastu teraccident jadik ibu pulak.

suka?

10comments: