Thursday, December 9, 2010

Kasih Seorang Ibu. eh! seekor yang lebih tepat

Hello everyone!


wassup yawww~ hari ni nak citer pasal Kakak Baby pulak. lama dah Kakak Baby tak interprame kan, cian dia. mentang-mentang lah dah jadik ibu dah ada anak-anak yang nakal comel dah tanak baca kisah dia, tak bek korang taww *camana nak baca entrinya pon takdekk
 



ok ini wajah terbaru Kakak Baby. telinga tetap capang gitu la jugak tapi dah ada tahi lalat yer kat dua-dua belah pipi lagi, cantek takk?? kalau kurang jelas boleh lihat gambar seterusnya...



haa cantek takk?? tu sebenarnya dakwat pen, tulah baik sangat pegi main pen dakwat basah abah aku kan dah kena....kat muka lak tuh hakhak.... dah mandikan pon tak hilang, dakwat basah kann mana nak hilang, situ lah Kakak Baby......



"ilek la mummy, kan cantek.. 
leh peeling peeling cam Sharifah Aini"



Kakak Baby yang slim river. Rasa nak neuterkan jer tapi Kakak Baby ni masih gigih menyusukan anak-anaknya, kesian pulak. Tak diceraikan susu lagi, sayang sangat agaknya.



p/s: tak sangka Kakak Baby boleh jadi ibu yang baik. dulu macam tak percaya jer...dari 'Abu' yg disangka jantan akibat kekeliruan identiti kemudian jadik Kakak Baby pastu teraccident jadik ibu pulak.

10 comments:

bella-wella said...

comel giler! hahaha..
da bape lame dakwat kt muke 2?

Cat-in-Sydney said...

Aunty Meoww,
My Mama says if you neuter her, she'll regain her old "gebu" self - just like my SIL Nicole. When the kittens are 3mths old you can do so...or else she'll be pregnant again. purrrr....meow!

Will never be pregnant,
Angelina

Nur Misnan said...

salam cik meoww..
jangan sangka cempedak tak blh jadi durian.. hu3
apa yg aku merepek nih.... haishhhh

marina anakcikbob said...

cantekkk..
ingt taik lalat baru tumbuh..
ekekkeeee...

Misz Pinkie Winkie said...

comella taik lalat kakak baby.
mama lin nak pinjam boleh??

keen said...

GAmaknyer KAKAK BABY ni nak tukar jadi KAK PAH kot..eheeee...

mekdonel said...

Nice Post!!
Btw,this is one of the truly great blog :
www.fdausamad.blogspot.com
Just baca 4-5 entry, sure jadi ketagih..
Im not kidding dude!!!

sweetsal said...

kakak baby ni menyusu anak2 dia sampai jadi kurus slim..cian dia..

Namie Amir said...

kaler sama cam yaya (^_^)

Papa Hero said...

heheh,,,cantiknya kakak baby ni...tahi lalat yg mahal tu..ala2 sharifah aini...