Thursday, December 2, 2010

"MON MIN....Kecian Kat Ibu Kamu taww"

Cuba tengok budak dua hekor nih. Badan dah nak sama beso dengan omaknya, makan kuat tapi tetaplah masih nak menyusu. Kadang tu kesian tengok si Kakak Baby, badannya susut sampai kurus dok menyusukan si MON dan MIN nih.





Lepas makan carik ibunya nak menyusu. Karang penat bermain haus, ibunya jugak yang dicari. Bukan tak pandai nak minum air putih biasa, air putih tu minum jugak tapi susu nak jugakk haihhh...





Badan masing-masing dah semakin berisi. Yang paling kuss smangat sekali si MON kalau dukung tu memang terasa semangatnya. Dah nama pon MONTEL haruslah direalisasikan pada tubuh badannya tak giteww




Ibunya dah berkali-kali angkat kepala nak bangun tapi budak dua hekor ni masih tak habis-habis menyusu lagi.



Bersabarlah sang ibu tadi dan kembali berbaring kembali.


Bila tengok keadaan Kakak Baby yang kurus rasa macam nak neuter kan cecepat tapi bila tengok si MON dan MIN yang masih suka nak menyusu macam kesian pulak, rasa macam nak tunggu sampai MON dan MIN umur 3 bulan kot hurmm...tengok lah macam mana nanti.



p/s: MON MIN...tolong bagi kerjasama pada mummy yer sayangggg, cecepat lah bercerai susu supaya cepat mummy dapat neuter kan ibu kamoo~

12 comments:

NISS said...

berape umo mon n min??
tomiey 9bln
blackiey=5bln..

cik EPAL said...

comel la mon dengan min :D

rosmawatiyusof (Kimora) said...

Kasihnya ibu membawa ke syurga.. kakak baby boleh jadi ibu mithali...sayang kakak baby dan baby2 semua...

keen said...

hehe samala macam anak2 tessa tu..akak ingat nak neuterkan gak dia tp baru 2 bulan ank2nya tu dlm pada tu dia dah menggatal balik..kang bertambah lg..adoi...

Ikah said...

hehehe..geramnya...tunggu punya tunggu, nntkan si ibu tue termengandung lagi..mcm kucing kat sebelah umah ikah nie..hehe..pastu bila si kecil nak susu dier, xsemena2 diterajangnya..huhu!!

marina anakcikbob said...

disebabkan xdpt nak mintak anak2 dia..
so, aku nak mintak maknye pulak bole?
maknye comel jugakkk..

meowwmania said...

NISS,
Mon Min dah dua bulan lebih :)

cik EPAL,
MON ngan MIN cakap maceh kat aunty EPAL eh! hehe..

rosmawatiyusof,
harap2 camtulah :)

keen,
hehe..tulah yg ditakotkan, tp tgk si Kakak Baby ni xde lak tanda2 dia menggatal, harap2 tak lah huhuu

Ikah,
alaa...jangan lar tu yg tanak tuu

marina anakcikbob,
weii tak boleh lar TAK BOLEH!! huhuu...

ahmad endo said...

miaw2...hehehe

Lia @ Norli (Mamarempit) said...

hahaha,,,sangatlah comel dh beso menyusu lagik ek....

bella-wella said...

meh sni aunty bella geget tinge dak due ekor ni... ishhh... noty eh.. da besar pon xmo berdikari..
ehehehhe

KABAKOGA said...

ya'aw.,
tikor cam kat rumah gua
tp kucing xsame.,

sunyi sepi said...

cube beli susu full cream dutchlady...anak2 poi minum yg tu..jadi kurang la skit minum susu ibunye..tp kdg2 gatai nk jgk menyusu.... gumuk la si mon...huhuh