Thursday, December 2, 2010

"MON MIN....Kecian Kat Ibu Kamu taww"

Share
Cuba tengok budak dua hekor nih. Badan dah nak sama beso dengan omaknya, makan kuat tapi tetaplah masih nak menyusu. Kadang tu kesian tengok si Kakak Baby, badannya susut sampai kurus dok menyusukan si MON dan MIN nih.





Lepas makan carik ibunya nak menyusu. Karang penat bermain haus, ibunya jugak yang dicari. Bukan tak pandai nak minum air putih biasa, air putih tu minum jugak tapi susu nak jugakk haihhh...





Badan masing-masing dah semakin berisi. Yang paling kuss smangat sekali si MON kalau dukung tu memang terasa semangatnya. Dah nama pon MONTEL haruslah direalisasikan pada tubuh badannya tak giteww




Ibunya dah berkali-kali angkat kepala nak bangun tapi budak dua hekor ni masih tak habis-habis menyusu lagi.



Bersabarlah sang ibu tadi dan kembali berbaring kembali.


Bila tengok keadaan Kakak Baby yang kurus rasa macam nak neuter kan cecepat tapi bila tengok si MON dan MIN yang masih suka nak menyusu macam kesian pulak, rasa macam nak tunggu sampai MON dan MIN umur 3 bulan kot hurmm...tengok lah macam mana nanti.



p/s: MON MIN...tolong bagi kerjasama pada mummy yer sayangggg, cecepat lah bercerai susu supaya cepat mummy dapat neuter kan ibu kamoo~

suka?

12comments: