Wednesday, December 1, 2010

Si MERAH Dan LORI SAMPAH

Share
Ini MERAH. Merah adalah ketua bagi jebon-jebon kat rumah dan samseng bagi kucing-kucing jantan di luar sana. Oleh kerana dia yang paling tua dan paling beso konon secara otomatik lah dia jadik ketua, senang-senang je boleh membuli adik-adiknya. Dengan BULAT jelah dia tak boleh buli, nak DEAD buli si Bulat!! Bulat tu IBU si Merah kang ada jadik anak durhaka masuk api nurake haiyokk....


sedap tidur bang...


apsal yang p tidur terbongkang kat depan mata hitam nih...
takdek tempak lain ke kamu nak tidur?


jeng...jeng...jenggg
haiyokk bunyik apa tuuu??


lori sampah lalu!  *terus terbeliak bijik mata


"fuhh! seb bek sempat sembunyik.."


hek elehhh...samseng mendeee
dengan lori sampah pon takot, 
samseng taik Merah lar Merahh...HAHAHAHAH
 

p/s: harap badan jer beso dengan angin takot, hujan takot, lori sampah takot kalau nampak aku pegang tuala lagi takot! mencecet lari sembunyik takot kena mandi hampehh!!

suka?

21comments: