Wednesday, December 1, 2010

Si MERAH Dan LORI SAMPAH

Ini MERAH. Merah adalah ketua bagi jebon-jebon kat rumah dan samseng bagi kucing-kucing jantan di luar sana. Oleh kerana dia yang paling tua dan paling beso konon secara otomatik lah dia jadik ketua, senang-senang je boleh membuli adik-adiknya. Dengan BULAT jelah dia tak boleh buli, nak DEAD buli si Bulat!! Bulat tu IBU si Merah kang ada jadik anak durhaka masuk api nurake haiyokk....


sedap tidur bang...


apsal yang p tidur terbongkang kat depan mata hitam nih...
takdek tempak lain ke kamu nak tidur?


jeng...jeng...jenggg
haiyokk bunyik apa tuuu??


lori sampah lalu!  *terus terbeliak bijik mata


"fuhh! seb bek sempat sembunyik.."


hek elehhh...samseng mendeee
dengan lori sampah pon takot, 
samseng taik Merah lar Merahh...HAHAHAHAH
 

p/s: harap badan jer beso dengan angin takot, hujan takot, lori sampah takot kalau nampak aku pegang tuala lagi takot! mencecet lari sembunyik takot kena mandi hampehh!!

21 comments:

bella-wella said...

si merah gumokss!!
meh aunty nak gomol sket!
:D

Cat-in-Sydney said...

Merah, Pingu said hi! Eloklah kalau berkawan dengan si Pingu tu, sama-sama penakut. Bunyi angin kat luar pun dah gi menyorok bawah ketiak Mama...ada ke patut? purrrr....meow!

gabbana said...

wahahahaha.. ;D

my cat pulak, kalau ada org India lalu depan rumah, mmg lari mencecet! racist btol..! wahahaha.. ;p

meowwmania said...

bella-wella,
nanaakkkkk *lari.......... :D

Cat-in-Sydney,
hahhaa...mmg boleh geng la sgt camtu, PENAKOT harap badan je beso huhu

gabbana,
kcg pon pandai racist hehe...ntah2 tuan dia yg ajar kot huhuu

iela said...

kekeke... penakot yer merah ni.. Gemoks2 pon takut..apelaa... hahaha

Namie Amir said...

haha..muka nampak macho tapi penakut rupanya :-p

m.q said...

aloloooo....comelnya berguling2 atas lantai....
babap bontot nanti haaa...

kimora yusof said...

Teringat pulak cite bawang putin, bawang merah...merah oh merah, hensemnyer kamooo..

marina anakcikbob said...

tgk tajuk memula ingt dia nak kejar lori sampah mcm catdog..ekekeke..

Ms J said...

Julian takut dengan vakum. Selalunya mama J yang vakum rumah. jadi mau 2-3 hari dia takut dengan mama sekali.. hehe..

✿....rossa alina....✿ said...

alahai..meoow ni semua takut..mesti klaka tgk dia mencecet lari cepat2..hahaha

Ikah said...

chomell sungguhhhh dier...muah muah...

m4rilyn said...

incik Meran pentakot ye? meh blajar jurus ilmu berani ngan Misty kat KB

Misz Pinkie Winkie said...

hhahha.
penakut upernya.
ingat otai kampung pisang tadie.

shameel Iskandar said...

Merah anak yg baik sbb tak menderhaka kpd bulat. hahaha.

meowwmania said...

iela,
penakot nauzubillah! haha..

Namie amir,
macho?? ni klau Yaya dgor bangga diri dia huhuu

m.q,
mmg slalu dah kena babab montot hehe

kimora yusof,
Merah ckp, tima kasih aunty kimora..kite suka kat nama aunty kimora :)

marina anakcikbob,
jgn terpedaya dgn tajuk huhuu

Ms J,
larr ye ke hehe..

rossa alina,
mmg klakar dgn bdnnya yg demok tu bayangkan lah :D

Ikah,
comel ke? beso gedabak dah huhuu

m4rilyn,
gud idea! ti soh si Merah menuntut ilmu ngan Misty ;)

misz pinkie winkie,
otai otai jugak, penakot penakot jugakk hahah

shameel iskandar,
boleh jadik contoh tu huhuu

akmalhilmi said...

hahahaa
lawak je

Papa Hero said...

sempoi entri ni...ph suka sgt

Juz Call Me Sharz said...

haha..banyak betul bende yang die takut eyh...

Cikgu Yus said...

uwaa...tingat kat kucing kite "ning" namanya...sejibik cmnie..tp dah kena kidnap ...

PendekarPetai said...

sy suke kucing!! hehe