Wednesday, December 8, 2010

SPECIAL ENTRY: Puteh Yang Kacak

Share
Assalammualaikum w.b.t


Kacak keee...?? Ok straight to the point. Nak tanya, siapa yang dok request request entri pasal PUTEH aritu. hamboihh ramai pulak yang berkenan dengan budak sindrom down sorang ni. Ini kalau si Puteh tahu nih bangga diri dia hakhak...


ok lah malas nak citer bebanyak, korang bukan nak baca pongg nak tengok gambar Teteh je kannn *majuk ah... Kepada yang suka sesangat dengan budak kurang normal ni, sila lah tatap puas-puas wajah sememeh beliau inih;



berjalan penuh gaya. hamboihh kemain.....

 ♫♪ hai cek abang, menari kasanova bossanova ♪♫♪

mata dah layu. nak tidur saje.

"hohh apa tu??"

"wat terkejut jer...nak tidur pon tak senang huhh!"

*kemproh la Teteh ni....tengok tu ada taik mata eeeee


NOTA:
*kemproh membawa maksud pengotor@selekeh@sememeh. ngertik??

suka?

15comments: