Friday, December 3, 2010

UNCLE SEEKERS Datang Menjengah Di Blog MEOWWMANIA

Share
Assalammualaikum w.b.t


Seperti tajuk entri saya hari ini, ini bukan tajuk bikin gempak atau apa. Ini memang betol-betol kejadian. Uncle seekers telah datang ke belog saya dan meninggalkan komen. Wahhh terkezut, terharu, sedih, gembira, seram pon ada ngeeee..... Masih ingat entri ini 'cinta syyh aishah dan uncle seekers'? Di entri inilah uncle seekers telah meninggalkan komen beliau.



inilah komen beliau


rasa tak sesia aku buat entri khas untuk uncle seekers, rupanya uncle seekers sudi jugak datang baca dan tinggalkan jejak. Uncle seekers juga turut membaca entri yang saya sarankan untuk beliau.


"Terima kasih uncle... terima kasih kerana uncle sudi membaca pandangan dan pendapat saya yang bukan sesiapa nih. Kerana teguran saya ikhlas dan saya masih tetap dengan pendirian saya bahawasanya apa yang uncle dedahkan itu tetap dikira sebagai satu perbuatan yang tak patut bagi saya, tak kira walau apapon alasannya. Kerana terang-terang ia adalah satu perbuatan yang membuka aib dan menjatuhkan maruah."


Saya percaya uncle seekers adalah seorang lelaki dewasa yang faham setiap baik buruk, kesan dan akibat perbuatannya. Namun saya masih tak paham tujuan sebenar beliau membuat pendedahan ini namun ALLAH jua yang maha Mengetahui, waallahualam.....

suka?

10comments: