Thursday, January 6, 2011

"Anak-Anak Mari Kita Belajar Sesuatu Yang Baru Hari Ini..."

Share
Haluuu... Apa khabar bapak-bapak ibu-ibu semua? Harapannya kalian baik-baik saja ya. Saya di sini baik-baik juga cuma agak sibuk dengan urusan di kantor *mode maid dari Indon hakhak...


Okok...ni semalam punya cerita. Petang lepas balik kerja tu ajak lah bebudak jebon ni main kat luar rumah. Keluar keluar je si Kakak Baby terus panjat pokok terus pastu dok mengeow ngeow dari atas pokok tu. Cakap ngan Kakak Baby "nape meow meow nih kan baby awak ada kat bawah tu...." pastu Kakak Baby dok mengeow jugak lelama Mon ngan Min pon manjat sama kat pokok rambutan tu. hoooo....baru la aku paham rupanya Kakak Baby nak ajak anaknya panjat pokok. Bagus la Kakak Baby kamu ajar budak dua hekor tu manjat pokok rambutan, sok lusa kalau berbuah boleh tolong mummy petikkan buahnya tak payah susah-susah mummy nak guna galah huhuu....


Min yang panjat dulu, cekap betul dia memanjat.


eh! Mon kamu ni manjat ke tidur huhuu... si Mon ni penakot sikit, melangkah dengan sangat berhati-hati


Kakak Baby kat dahan yang paling bawah dok merhati anak-anaknya


Baby Mushuk pulak cuma memerhati dari bawah.
tanak join keee.....


sedang mengexplore pokok rambutan....


Min Tomin menjadi ketua nya....


Baby Mushuk tak tahan....akhirnya dia memanjat sama


Mon Tomon yang penakot..


Min macam biasa gagah berani walaupon dia girl, tukar jantina jelah ngan si Mon Tomon tuu HAHA..



beso betol lah mata si MIN ni tak padan dengan tubuhnya yang kecik tu...dah macam tarsier pon ada aku tengok huhuu... korang tahu tak tarsier tu apa, alah menatang yang macam monyet tapi dia kecikkkk sangat walaupon kecik matanya besarrrrr sangat. Tak tahu?? ok takpe aku dah tepek gambar menatang tu kat sini, sila scroll ke bawah...

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V













haaa...ini dia menatangnya
sama tak?? hehee.....



p/s: budak dua hekor ni tahu manjat je bila nak turun main jerit je dari atas tak pasal pasal aku manjat sama cehh....

suka?

14comments: