Tuesday, January 18, 2011

Caya MIN Ci Gadis Manis

Share
aii cume !!



nama caya MINEE tapi mummy panggil caya MIN tapi caya lagi cuka bila mummy nyanyi lagu Min Tomin Tomin tuu, mummy caya pandai nyanyi taww...cedap core dier hikhik..



Caya ada corang abang nama dia MON pentatot cebab dia penatot. Tapi kan...dia kan...cuka buli caya taww caya tak cuka dengan dia, dah la demok penatot lak tuh, ekcen je lebih...tak cuka taww!



mummy caya kan dia acik wisau cebab caya kurus, mummy suwoh caya mamam manyak-manyak pastu mummy cuwoh caya demok macam abang Mon. caya tanak lah...caya tak cuka demok...caya nak kurus, kurus kan cantik demok mana cantik. apa la mummy caya tu owang pompuan mesti la kena jaga badan kan..



kepada mummy,
cila tiru macam caya..



p/s: walopon mummy caya demok caya tetap cayang mummy caya, caayanggg dia!

suka?

17comments: