Tuesday, January 18, 2011

Caya MIN Ci Gadis Manis

aii cume !!



nama caya MINEE tapi mummy panggil caya MIN tapi caya lagi cuka bila mummy nyanyi lagu Min Tomin Tomin tuu, mummy caya pandai nyanyi taww...cedap core dier hikhik..



Caya ada corang abang nama dia MON pentatot cebab dia penatot. Tapi kan...dia kan...cuka buli caya taww caya tak cuka dengan dia, dah la demok penatot lak tuh, ekcen je lebih...tak cuka taww!



mummy caya kan dia acik wisau cebab caya kurus, mummy suwoh caya mamam manyak-manyak pastu mummy cuwoh caya demok macam abang Mon. caya tanak lah...caya tak cuka demok...caya nak kurus, kurus kan cantik demok mana cantik. apa la mummy caya tu owang pompuan mesti la kena jaga badan kan..



kepada mummy,
cila tiru macam caya..



p/s: walopon mummy caya demok caya tetap cayang mummy caya, caayanggg dia!

17 comments:

CIK BIRU in da house! said...

ahak!..
tiru macam caya..
heheh
d:

marina anakcikbob said...

a'ah..abg die tu da la gemok, gendut lak tu, perut nak cecah lantai..ekekeke..

lupie said...

so, so slim ....
cantek .....

IeDa_IsHiDa88 said...

comeynye kucing nie...

NaddY said...

banyak kali dah try slim cam kucing tp tak menjadi jugak...hahahaha

m.q said...

aloh min, cumelnya kamoo..

Cat-in-Sydney said...

Min,
Apa nak suruh Mummy panjat pokok ke? purrr....meow!

DearCats said...

alahai.. original cat tree lagi.. siap ada daun.. buah ada? *jeles* uhuk!

Nur Misnan said...

jangan panjat tak dapat turun sudah
mummy jugak yg kena nanti..

kalau mummy badan diet ok lagi
kalau mcm donat.. adussss.. haruuu

sesemut said...

bahagianyaaaa hidup dpt panjat memanjat ni..

shameel Iskandar said...

cumelnya Minee a.k.a Min. Kucing saya padai panjat pokok tapi kalo nak tutun punyalah susah sebab penakut.

sweetsal said...

seronoknye byk pokok2 blh main panjat2, main kejar2..tak ajak mummy panjat ke...hihi

starzieti said...

comeyyyy pose diorang nie ;)

Farahliza Isa said...

sebijik mcm kucing sya warnanyer...comeyyy

akmalhilmi said...

dah besa da die
huhu

saya said...

hehehe...adik beradik yg gojes!!!

Chika said...

Min, kamu sangat bijak.... Aunty pun tau la lagu tu... tapi aunty kene gelak ngan mummy kamu... huhuhuh