Tuesday, January 25, 2011

Luahan Hati Baby Mushuk.


Hello kawan-kawan mummy semua. Nama saya Baby Mushuk, saya nak citer sikit pasal mummy saya.... Lately kan mummy sangat sibuk, busy memanjang takdek masa langsung nak main-main saya. Mummy selalu balik lambat pastu bila balik jer mummy selalu cakap dia penat lah, sakit kepala lah, sakit pewot lah nanti mummy baring jer...tasuka taw!



Mummy cakap mummy banyak kerja kat ofis kadang kat rumah pon mummy buat kerja jugak sebab tu mummy takdek masa untuk kiteorang. Kalau tak mummy selalu main-main dengan saya dan adik-adik. Sekarang saya yang kena layan adik sensorang, penat la jaga adik MON ngan adik MIN tuu...dorang nakal.



Saya sayang adik MON ngan Adik MIN tapi dorang selalu  buli saya. Dorang kan... degil! Tanak dengar cakap saya....adik Mon ngan adik Min selalu lelari dalam rumah pastu panjat-panjat gobok nanti habis semua barang jatuh pecah pastu bila mak marah dorang buat tak tahu jek. Tak baik kann adik Mon ngan adik Min nih... kesian kat mak kena kemas. Nanti petang bila mummy balik mesti mak cakap kat mummy, pastu mummy marah adik Mon ngan adik Min. haa padan muka!



Tapi kan kesian pulak saya tengok adik kena marah, nanti mesti saya pujuk-pujuk adik sampai adik tertidur. Kalau adik tidur senang sikit, saya pon boleh tidur sekali.








Kena cukup rehat nanti kang kalau adik dah bukak mata saya langsung tak boleh nak rehat. Adik tu asik nak mainnnnn jek...


penat taww.....



[MODE : very the busy]

15 comments:

bella-wella said...

meh sin aunty bella baby sit kamu semua!

Rafhan said...

haha, baby mushuk boleh bercakap ek... :) same macam belang inspirasi saye..

Cat-in-Sydney said...

Alahai....sayang Baby Musyukk... Kalau Mon ngan Min tu degil, kasi penamPAW je! purrr.....meow!

lupie said...

Auntie Lupie very the sayang Baby Mushuk for taking your duties so seriously and lovingly!

{{{hugs}}} to Baby Mushuk!!!! Sayang!!

saya said...

alololo ciannya dia penat yee.. takpe..nanti mummy upah cekelat besarrrrrr punyaaaa...

Mamarempit said...

meh nenekrempit cium sikit baby musyukkk masyammmm,......muah♥♥♥♥

Misz Pinkie Winkie said...

hhehhe.
meh la datang umah aunty tinggalkan mummy tue.
bukak pintu senyap2 tau.

marina anakcikbob said...

adik2 dia lagi besar dr dia.. -.-"

cikPija said...

cian baby musyukkkk..adik mon n min jgn buli akk yer..

Juz Call Me Sharz said...

comel je gmbr2 dorg tido... =)

Lieya said...

Kekekeke rase kelako plak bace N3 ni...

sweetsal said...

bertuahnye Mon dan Min dpt mummy yg penyayang..hihihi

m4rilyn said...

alololo sian Baby Mushuk. nanti mintak upah makan yg mahal2 dari Mummy ye

shameel Iskandar said...

bestkan kalo kucing pandai cakap. Nakal betul adik min dgn adik mon ni..

Chika said...

Alololo... comel baby musyuk ni. Muka cute, bahasa pun sopan je... baiknya anak dara u ni....