Tuesday, January 25, 2011

Luahan Hati Baby Mushuk.

Share

Hello kawan-kawan mummy semua. Nama saya Baby Mushuk, saya nak citer sikit pasal mummy saya.... Lately kan mummy sangat sibuk, busy memanjang takdek masa langsung nak main-main saya. Mummy selalu balik lambat pastu bila balik jer mummy selalu cakap dia penat lah, sakit kepala lah, sakit pewot lah nanti mummy baring jer...tasuka taw!



Mummy cakap mummy banyak kerja kat ofis kadang kat rumah pon mummy buat kerja jugak sebab tu mummy takdek masa untuk kiteorang. Kalau tak mummy selalu main-main dengan saya dan adik-adik. Sekarang saya yang kena layan adik sensorang, penat la jaga adik MON ngan adik MIN tuu...dorang nakal.



Saya sayang adik MON ngan Adik MIN tapi dorang selalu  buli saya. Dorang kan... degil! Tanak dengar cakap saya....adik Mon ngan adik Min selalu lelari dalam rumah pastu panjat-panjat gobok nanti habis semua barang jatuh pecah pastu bila mak marah dorang buat tak tahu jek. Tak baik kann adik Mon ngan adik Min nih... kesian kat mak kena kemas. Nanti petang bila mummy balik mesti mak cakap kat mummy, pastu mummy marah adik Mon ngan adik Min. haa padan muka!



Tapi kan kesian pulak saya tengok adik kena marah, nanti mesti saya pujuk-pujuk adik sampai adik tertidur. Kalau adik tidur senang sikit, saya pon boleh tidur sekali.








Kena cukup rehat nanti kang kalau adik dah bukak mata saya langsung tak boleh nak rehat. Adik tu asik nak mainnnnn jek...


penat taww.....



[MODE : very the busy]

suka?

15comments: