Friday, January 28, 2011

Mari Menutup Jejak Bersama Abg MON Yang Macho Lagi Gagah Berani.

Hari ni abg MON nak ajar adik-adik semua cara-cara untuk menutup 'jejak' a.k.a bahan buangan yer... Di harap adik-adik dapat menumpukan sepenuh perhatian dan memberi fokus terhadap video yang telah abg MON siapkan ini. Dalam video tersebut ada diterangkan dengan jelas dan nyata cara-cara yang paling selamat dan sempurna bagi menutup bahan buangan tersebut.






Dengan cara ini anda telah berjaya menutup 'jejak' dengan selamat. Kompem dan pasti tidak akan ada yang dapat mengesan 'jejak' kita lagi.


Ini bukan JANJI tapi PASTI!!


Sekian, selamat mencuba hekhek...

11 comments:

bunny ;) said...

wahhh sejibiikk perangai kyon :))
cakar2 tepi buat ape tah. kyon kekadang lg la step dia:
1) cakar2
2) bau
3) cakar2
4) bau
5) cakar sampai puas
6) keluar
timbus? tade~ XD

PUCCAnis said...

aei mon..kome buat ape tu...hihihihi..mon buat sy gelak kali ni..hehe

ettymelladikboy said...

hahahahahahhahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahha
adehlah.....kenapa kucing mm ni kelakar sangat??????????????

Azza Firza said...

tu apa ye? cam takut plak nak tgk vd tu, hehe

Papa meow said...

sbb bekas tu sempit cm tulah he3

kdg2 buang tempat lain, timbus tempat lain...

kdg2 lepas makan cakar2 tepi bekas makan... gaya mcm baru lepas berak he3... ish3, memacam pe'el he3

meowwmania said...

bunny,
tulah kan...ntah pape jer hehe

PUCCAnis,
ntah ler...asah kuku kot huhuu

ettymelladikboy,
amboiii kemain lg mak etty ketawa..haipp!! bakal pengantin xleh ketawa gitu rupa tak manis di pndg org hikhik

Azza Firza,
video si Mon sedang menimbus pee nya heee...

Papa meow,
ha'ah la si cumil papa pon camtu jugak yer...hehe..geli hati kdg tu dgn kletah dorang :D

sweetsal said...

lawak betui la si Mon ni..hahahaha

Chika said...

hahaha mon bg ajaran sesat la.... hahaha

m.q said...

sebijik mcm ChaCha...
tp masalahnya..ChaCha cakar tpt Poo je...bahan buangan dok terdedah ....mencemar udara sungguh huhuhu

VIVIAN said...

hahaha tmpt kecik sgt..jgn tak cukup syarat je cakar tu..bukan tutup abis jugak kan? heheh lawak tol..

kucing sye mcm PM cakap tu..sye bagi ice cream coklet..sie boleh buat aksi cakar mcm cakar tahi..huhuh sadis..



Jom Terjah Entri Baru : CNY Rabbitos!

Papa meow said...

Iye cmtu le gayanya he3... tapi cute je, suka tgk gaya memasing tgh buang,mmg cute lah...