Tuesday, January 11, 2011

" MiN Tomin, Kamu Dah Melampau.."

Share
Aku geram sangat dengan Min hari ni. Satu hari ni dia asik mengempeng saje. Dah la Kakak Baby tu tak berapa sihat, sakit perut berak-berak entah apa yang dia makan. Seharian Kakak Baby baring saje kejap kejap keluar melepaskan hajat kesian dia.


Yang Min pulak pandai mengambil kesempatan dalam kesempitan, kejap kejap nenen kejap kejap nenen geram betol tengok dia.


Mentang lah ibunya tu terbaring tak bermaya sedap jelah dia menyondol


Korang tengok lah betapa lahapnya si Min Tomin ni menyusu macam tak cukup makan aje, kesian kat Kakak Baby...


video

video



p/s: ingat lepas neuter kan Kakak Baby anaknya benti menyusu tapi makin menjadik-jadik pulak haihh...

suka?

13comments: