Tuesday, January 11, 2011

" MiN Tomin, Kamu Dah Melampau.."

Aku geram sangat dengan Min hari ni. Satu hari ni dia asik mengempeng saje. Dah la Kakak Baby tu tak berapa sihat, sakit perut berak-berak entah apa yang dia makan. Seharian Kakak Baby baring saje kejap kejap keluar melepaskan hajat kesian dia.


Yang Min pulak pandai mengambil kesempatan dalam kesempitan, kejap kejap nenen kejap kejap nenen geram betol tengok dia.


Mentang lah ibunya tu terbaring tak bermaya sedap jelah dia menyondol


Korang tengok lah betapa lahapnya si Min Tomin ni menyusu macam tak cukup makan aje, kesian kat Kakak Baby...


video

video



p/s: ingat lepas neuter kan Kakak Baby anaknya benti menyusu tapi makin menjadik-jadik pulak haihh...

13 comments:

m4rilyn said...

kecik2 dah ade ciri2 pembuli dak neh.
memula bully mama then bully Mummy lak ye~

CIK BIRU in da house! said...

haishh..kesian kt si ibu nye..layu jer dia

sweetsal said...

min sama besar gn ibu dia..masih menyusu lagi..hihi

anis said...

haha, kakak baby smpai tekangkang min menyusu, cian..
hihi...ni kn anak laz dia, msti la mnja...pasni dh x de dah...

Chika said...

nade-nade nye budak itu....

marina anakcikbob said...

siannye.. cirit birit..
kuarantin dulu..
kalo x, anak yg menyusu pon bole ikut cirit birit..

NaddY said...

sian nyer kakak baby...sampai terduduk camtu sakit pewoott... semoga sihat selalu hendaknya.

meowwmania said...

m4rilyn,
slalu dah buli mummy dia cik marie, hari-hari dia wat nyepah mummy tukang kemas..sabo jelah

CIK BIRU in da house,
mmg layu Kakak Baby takde selera nak makan..

sweetsal,
itulah..bdn dah sama beso dah kan tp masih kuat menyusu lg ntah bila nak benti haihh

anis,
a'ah Kakak Baby dah tak daya nak menolak..redho jelah huhuu

Chika,
mmg pongg...

marina anakcikbob,
oh ye ke..br tahu okok tengs :)

NaddY,
maceh...

m.q said...

ibu misali la kakak baby ni

Lieya said...

Huhuhu... nama pun baby mmg gitulah rentaknye.. tak melepaskan peluang yg adooo

Misz Pinkie Winkie said...

hahhhaha..bukan main lagie dia menyondol..
tak berapa paham kedudukan baby.
nampak macam menonggeng jerk

zoe said...

cian kakak baby. huhuh.. kak, kucing jenis parsi memang manja ke?

meowwmania said...

m.q,
tula..syg sgt ngan anaknya hehe..

Lieya,
hehe...yelah tu kan

Misz Pinkie Winkie,
bukan menonggeng Kakak Baby duduk melengkong huhuu

zoe,
a'ah manja...tp rasanya makhluk yang bernama kucing itu mmg manja-manja belaka ;)