Monday, January 17, 2011

Saya Lah MON Yang Gagah Berani.

Share
hai semua!!




Nama saya MON. kadang-kadang mummy panggil saya Montel, kadang tu Momon, kadang pulak Mon Tomon Tomon...entah pape lah mummy tuh! Mummy selalu ketawakan saya, mummy kata mata saya juling lah, slow lah, penakot lah....jahat taw mummy saya tu, nyampah tengok dia!




kepada semua saya nak buktikan saya bukan penakot macam mummy saya cakap. saya sebenarnya lebih berani dari si MIN yang kurus keding tuh cuma saya tak nak lah riak, kan berdosa... kan kann....



okey sekarang saya dah berada di atas pokok, tu nampak tuuu...saya akan panjat kat tempat yang lebih tinggi! ingat saya takot keeee.....kacang blackwood jelah!!



haaaa.....amacam, hebat tak saya memanjat pokok?? ni kalau mummy saya nampak mesti dia terkejut tak percaya sebab dia selalu ejek-ejek saya. kawan-kawan mummy semua tolong bagitau kat mummy yer... saya bukan penakot seperti yang digembar-gemburkan.



oh! lagi satu tolong bagitau dia saya tak juling...ada ke muka gini handsome di kata juling choiii~ tolong lah jangan percaya cakap mummy saya, itu semua fitnah belaka.



kepada mummy,
saya HANDSOME dan GAGAH BERANI !!  buwekkk~

 

Sekian, terima kasut!

suka?

19comments: