Tuesday, January 11, 2011

You're So Cool Like A SnoW

Hello everyone! Ok hari ni aku rajin sikit (malas banyak) so nak jawab tag dari NISS. Sebenarnya seingat aku la kan.. ada lagi dua tiga tag yang belum dijawab tapi malangnya akibat dari kecuaian diri sendiri aku tak dapat nak trace balik tag tag tu, dah lupa sebab dah lama sangat *sedey. Harap kawan-kawan yang penah tag aku dulu tak berkecil hati, ampun dan maaf dipinta di atas kelalaian diri saya..



Tag ini datang bersama award. Sebelum jawab tag mari kita lihat awardnya dahulu...


kiyutttt! ada pink pink.. ada blink blink.. 
'You're so cool like a Snow!'


masalahnya cool ke saya nih? boleh lar sesekali perasan cool tak gitew muehehe...pape pon nak ucap tengkiu vely much pada NISS sebab awak rasa kita cool (cool la sangatttt) Dan oleh kerana awak baik hati cakap kita cool kita akan cuba jawab tag awak sebaik mungkin ngeeee~


Bila korang suka tulis entry?
malam bila bebudak jebon dah tidur...

Adakah korang Blogwalking hari-hari?
yer! insya'Allah kecuali jika ada aral melintang atau menegak..

Namakan tiga blog yang korang paling suka baca..
saya sangat suka baca belog berikut kerana rasa sangat gembira bila baca dan banyak info dan pengetahuan baru yang diperolehi *bukan macam belog meOwwmania tuh merepek sesaje...

1) blog Kucing Terbiar Dot Com
2) blog Dear Cuddly Cats
3) blog Kucing Utara


Apa yang korang nak cakap dekat ML kalau korang jumpa ML
baru first time terjah blog ML, apa nak cakap ekk....oh oh! saya pon teringin nak bergambar dengan snowman macam kamo heee....


Tag 5 orang rakan blogger yang korang rasa Cool Like A Snow~

1) The Meow Factor
3) Kucing Utara
3) Mr T
4) DearCats
5) Kisah Yuyu dan Yoyet




p/s: banyak lagi blog kengkawan saya yang super cool tapi cuma 5 blog yang dibenarkan jadi kepada rerakan yang telah ditag sudi-sudi kan lah yerk...

4 comments:

marina anakcikbob said...

ada jugak org tag aku 12 taun lepas tapi tah mana tah..
hadoiyaii..

NISS said...

mmg cool la mw tetambah dgn cerita pasal kucing yg santai je..;p..nice i like..;)

DearCats said...

err..apa kita nak buat dgn award yg diberi eh? simpan? pamer? uhukk

m4rilyn said...

phew tak kene tag~