Thursday, February 24, 2011

:: Hikayat Sang Momon ::

Kisah seorang anak yang duka nestapa kerana merajokkk,
Kasihan sungguh dia pon menyorokkk...

[sila nyanyi mengikut tema lagu 
Ubat Batuk Cap Ibu dan Anak]




Mengapa sang anak berduka nestapa? 
dan mengapa beliau menyorok? 
Mari kita ikuti kisah selanjutnya.....












:: TAMAT ::



p/s: kihkihkih...

27 comments:

Mamarempit said...

NGAHAHHAHAA....ORANG NK KASI ENSEM TAK MOH LAK DIA....

Kelly Chantek said...

oo tatot ek nak kene cunat... he he

dah besar dah anak bujang mm kan? :p

Rosmawati Yusof said...

Alah. comelnyer dier... Cunatlah, cayang. Bukan sakit, pong...

gt hans said...

ahaha..meh kwn ngan kakak meh..;P

m.q said...

aloh...majuk lak dia..heheheh

NISS said...

nak join sunat gak bole..

cikPija said...

juling tros mate die dgr nk kne sunat haha..comei jerk

Cat-in-Sydney said...

Alahai Aunty Meoww,
Janganlah acah-acah macam tu. Trauma dia tau! purrr...meow!

mas said...

hahaha..comei2

haritu bawak kucing2 gi vet nak vaksin..balik rumah sekor tu merajuk siap dok kat longkang. sampai kitorang kena la masuk dlm longkang yg sempit tu nak amik dia psl dia buat dek je time panggil (selalu dia datang)

sekali bagi makan, ingatkan merajok taknak makan, rupanya siap bertambah2 lagi..hahaha

Cik Siti said...

hehehehe...shian momon...hilanglah kemachoan dia bila takde 'ball' nanti...

VIVIAN said...

alolo..cute!! hahaha dgr tu yer anak..hahaha

Chika said...

Ala... mon to mon to mon....
dah besar kene cunat...
barula 'matured'
kan Mummy meoww?

nur anis said...

hahaha..sumpah lawak..tapi nak tanya ek..sunat kucing tu macam mana ye..?untuk apa?

Ms J said...

momon je cunat? mimin tak yah cunat eh?

bella-wella said...

abes la kejantanan ko memon

Papa meow said...

Anak Mummy tu juling gak ke he3, mcm simanja lah pulak...

Udah beso makin tampan , udah sunat x leh kawin huhu...cian, tp terpaksa...lap u anak Mummy :D

etty said...

alorrrr lorrrrr lorrrrr......

m4rilyn said...

hahaha

no friend!

mogok ye cayang?

Nur Misnan said...

alahai... mummy tak pandai pujuk
dah merajuk... hu3

takpe2.. nanti kalau dah sunat
aunty nora belanja Carls Jr... nak tak??

Cik Awynn said...

terbeliak mata budak tu ble dengar nak kena buang ball.. dah ilang satu kemachoan dia.. hahahahah.

thefluffies said...

Walopun juling, tapi hensem menawan.. Akan lebih hensem lepas bersunat nanti! :D

meowwmania said...

mamarempit,
tulah kann :D

Kelly Chantek,
a'ah cepat je besar, tak sangka pulak :)

Rosmawati Yusof,
dgr tu Mon aunty Ros cakap tak sakit pongg..kan aunty kann ;)

gt hans,
ehehe...penakot tuh! harap bdn je beso :D

m.q,
mmg pandai merajok mamat sekor nih..

NISS,
MON cakap: uiks...aunty Niss pon belum cunat eh? :D

cikPija,
mata dia mmg sntiasa juling hehe..

Cat-in-Sydney,
bukan acah..ni betul-betul kejadian ngeh ngeh ngeh..

mas,
hehe..klakor je kan tp mmg kcg ni pandai merajok lorr

Cik Siti,
makin macho la kak Siti ;)

VIVIAN,
MON cakap: tak bek la aunty V ni tawe kan kite...tanak tawan! :D

Chika,
betul ckp aunty Chika tuh..kan aunty kann :)

nur anis,
sunat tu bermaksud kasi-kan @ kembiri @ mandul supaya kucing tak mengawan dan akan lebih sihat dan cantik ;)

Ms J,
min belum cukup berat badan lah aunty J, dia kurus sgt susah nak makan budak tuh

bella-wella,
hahahaha....memon pulak dah :D

Papa Meow,
juling papa..juling air kot, tepaksa jugak sunatkan utk kebaikan MOMON jugak kan papa ;)

etty,
alolooo :D

m4rilyn,
majok la aunty marie :D

Nur Misnan,
wahhh dgr tu MON aunty Nora nak belajan taww :D

Cik Awynn,
tulah pasal...terkejut tu hehe

thefluffies,
hehe...harap2 camtu lah kan :)

aby said...

salam mm..
kena sunat ok lg,
jgn bagi kasi sudah la .
nanti tk ada zuriat,

apapun comel meow tu

habsahharun said...

comelnye!

Ikah said...

ish comel betul laa

Anonymous said...

hahaha pandai awak wat dialog tu.. sweet la mate die,comey (=
-aidagajah

meowwmania said...

aby,
mmg nak dikasikan sbb tak mampulah nak jg banyak2 :(

habsahharun,
momon: hehe..*blushing

Ikah,
momon: *kembang* :D

Aidagajah,
hehe..kite ada super power taww, leh phm bahasa kucin hikhik