Friday, February 4, 2011

Kami TAK SUKA Si Mata Beso Dan Si Perot Boncit!!

Share

eh! nak tawu tak? mummy caya kan.. dia kan... ada bawak balik budak kecit, ada dua pulak tu. pastu kan... dia kan... tido kat tempat tido caya, poo pee kat dalam litter box caya, mamam makanan caya...tak cuka taww


kite nak tawan ajer....boleh lar??


weiii budak kecit! kalo nak kawan ngan kite awak kena terer panjat pokok cam kite ni haa... ada beran??


fuyooo.....terelnya abang panjat pokok.....


eh! bese r....gua memang terer ponn


okok...saya cuba ekk

caya pon nak panjat!

weiii budak kecik! apsal ko panjat tinggi sangat karang tak boleh turun padan muka HAHA..


si perot boncit : alaa...tingginya camana nak tuwon nih uwaaaa~~

momon : ayokk tak tawu.....hahahhaahah

mummmy mummy... kecian budak dua org tu mummy, konon nak panjat pokok pastu tak gheti nak turun HAHAHA.... apa lah tak terer langsung! tengok cam MON ngan MIN, kite terer panjat turun pokok kan mummy kann??

ha'ahh....kamu berdua memang terer...






terer la sangattt.....



p/s: bebudak jebon kat rumah ni belom berapa nak mesra lagi lar dengan dua baru yang dua hekor nih, memasing kalau jumpa hissing hissing siap kembang kembang bulu bagai...sombong bebenor!

suka?

12comments: