Monday, February 28, 2011

Mengambil Kesempatan Dalam Kesempitan

Share
Assalammualaikum.


Hai semua!
Selamat Hari Senin.



Semalam perasan budak gemok Merah jalan terdengkot-dengkot, berjalan dengan kaki diangkat sedikit ke atas. Gaduh ke? cek cek takde pulak kesan kena gigit ke apa..cari-cari luka pon macam takde. Agaknya terseliuh, kot melompat dari tempat tinggi...yelah member tu kan badannya kusssss smangat.


Member bila dah sakit memang tak bergerak lah, duduk tidur kat satu tempat jer... Tak dulik dah keadaan sekeliling, sampai nak makan pon main order jer  "meow meoww meowww!!"  mengiau selagi orang tak hantar makanan, sabo jelah...



patik hidangkan makanan, sila lah bersantap tuanku...

aloloo luka parah ni...nak bangun pon tak boleh

elehh mengada je lebih tuu...



p/s: si Merah memang pandai mengambil kesempatan dalam kesempitan

suka?

21comments: