Thursday, February 10, 2011

Oh! Kasihan.....

Share
Pengumuman!
Pengumuman!!


Ok baru lepas babab montot Kakak Baby sebab beliau telah menampar si Perot Boncit sehingga tergolek-cat. Kakak Baby masih belum boleh menerima kehadiran si Perot Boncit dan si Mata Beso, begitu juga dengan jebon-jebon yang lain. Oh! kasihan...


Mujur lah si Mata Beso dan si Perot Boncit dah 'sherashi-bersama' makanya mereka hanya berkawan berdua saja. Makan berdua, main berdua, tidur berdua, poo pee pon berdua.Tapi bila bermain tu memang selalu suara si Perot Boncit lah yang kedengaran terjerit-jerit, si Mata Beso tu kan jantan jadi ganas bila bermain. si Perot Boncit yang masih kecil tu haruslah kalah sentiasa. Oh! kasihan...


si Mata Beso dan si Perot Boncit yang semakin membeso dengan sihat

orang tu tengah duduk leklok diusiknya karang kena ambush mulalah menjerit mintak tolong...

haa kannn.....


mata beco!!! jangan geget adik!



bila kena marah buat la muka gituuu.....


biasa lagi dia nih!


Baby Mushuk dok perati dari atas pokok


budak ni pon belum berapa nak blend dengan budak dua hekor tuh. tengok dari jauh je bila dekat mula lah kembang kembang bulu. Sombong betul!



p/s: kadang tu kesian tengok budak dua hekor nih sebab dorang macam nak kawan dgn si jebon-jebon tu semua tapi bila datang dekat kompem kompem dapat penampor free. Oh! kasihan...

suka?

21comments: