Wednesday, February 16, 2011

Rumi dan Juli... Dua Remaja Saling Bercinta...

ops! bukan remaja tapi budak kecit dan bukan berchinta tapi berkasih sayang. Budak Mata Beso ngan Perot Boncit ni dah ada nama, tak sedap pulak nak panggil Mata Beso Perot Boncit je kann...jadi pikir punya pikir punya pikir letak lah ROMEO dan JULIET. dah sorang jantan sorang betina kann...elok benor lah tuu


jadi memperkenalkan ROMEO & JULIET.....


hello ebibodi!! nama saya Romeo heheee......

caya pon ada nama, nama caya Juliet tapi mummy cuka panggil caya Yuli. caya cuka! caya cuka!

saya pon suka bila mummy panggil Omeo daripada mummy panggil saya si Mata Beso tu tak suka saya taww...

alahh mata abg Omeo memang beco ponn....lain lar tite.... pewot tite mana moncit tapi mummy panggi tite pewot moncit pulak....



p/s: budak dua hekor ni dah sukses menjadik penternak cacing yang TIDAK BERJAYA yeay!!

19 comments:

Nur Misnan said...

macam2 mummy kamu kasi nama yer...

lupie said...

penternak cacing?
You make me laugh la...

marina anakcikbob said...

hikhik..
cacing kuar tu idup ke matik?

aby said...

salam mm,
klu dimelayukan jadi Uda dan Dara ..

klu diterkinikan,
samson dan delailah ...

mcm kt samarinda ...

comel kitten tu ..

Cik Awynn said...

alamak!!!
hensem lah Romeo..
nak sain! nak sain!

NISS said...

mummy die kan kretip..huhuh..romeo n julie..shomel nye kamu..

m.q said...

hiii romeo & juliet!!!

ItaJeff said...

wahhh mummy dah bg nama baru ek...tp anty ita lg suka panggil korg c perot boncit & c mato beso hehehe...glamer aper....hehehe....

m4rilyn said...

o romeo kamu sangat handsome. kakak tgk dari memula sudah tertawan

reowwww

Kancilbiru said...

amboi pasangan bercinta ke ni? ekekeke

Kelly Chantek said...

romeo dan juliet..

semoga berbahagia hingga ke anak cucu.. tu pun kalau mummy kamu nak biarkan kamu beranak pinak. kalau tak, semoga berbahagia selamanya hingga akhir hayat! :)

meowwmania said...

Nur Misnan,
hehe...bedal jelah kak

lupie,
ya lor aunty :D

marina anakcikbob,
idop ler huhuu...

aby,
kann... :)

cik Awynn,
wahh dah berpaling tadah dgn Teteh yer ahaks~

NISS,
kretip la sangattt huhu

m.q,
hello aunty m.q :D

ItaJeff,
kekadang tersasul jugak kak panggil dorang camtu hihi

m4rilyn,
cik marie udah tirgoda?? jeng jeng jengg...

kancilbiru,
pasangan bahgie katanyee ;)

Kelly Chantek,
oh tidakkk...cukup umur nnti harus di zasssss~~ :D

Kelly Chantek said...

kat sana berapa kos menge'zass' meow neh?

nur anis said...

yuli sangat comel..kecik je...^_^

shameel Iskandar said...

Cantik nama tu. Moga Rumi dan Juli bahagia hingga ke akhir hayat. hahaha.

Lan Bingka said...

baru best dah ada nama.. thanks mummy ;p

gt hans said...

mcm nama shomey2 kita yg dulu.. :)

DearCats said...

a'ah la..mmg beso mata dier.. hehe Omeo pun best gak!

Chika said...

Omeo... Yuli... welkam to the club.... semoga Meowwmania makin2 murah rezekinya dan sentiasa dilindungi-Nya Amin...

makin comel budak ni...