Tuesday, March 8, 2011

Baby Mushuk Bawak Balik Anak Mak Menti !!

Assalammualaikum.
Hello lovely people!




Nak tahu tak..budak bertuah ni malam tadi bawak balik anak mak menti masuk rumah. Kalo ada yang tak tahu mak menti tu tikus yer... Memula ingatkan Baby Mushuk main ngan paper ball dia, sekali tengok tengok anak tikus!! apalagi melompat la kat atas kerusi.


Si Baby Mushuk pulak sengaja melepaskan anak tikus tu soh lari pastu suka nak tangkap balik. Bukan setakat anak tikus je yang lari dengan haku haku sekali dok melompat-lompat dari atas kerusi ke atas meja. Baik perasan ada kipas kalo tidak hilang kepala hishh...


Punyalah takut, menjerit sampai mengigil-gigil kepala lutut eh! bukan takot sebenarnya tapi geli. Geli sangat sangat sangattttt....tak tahu macamana nak diperjelaskan lagi perasaan geli yang teramat sangat nih ishh memang gelilah! eeee....meremang-remang bulu roma sume.


Baiklah ada adik sorang yang boleh diharap, walaupon berani berani takut tapi kira berani jugaklah dia nak menangkap anak tikus tu guna penyapu dan penyodok sampah kalo nak harapkan haku memang selagi makhluk tu ada takan ku jejakkan kaki ini ke bumi huhuu...



p/s: tak padan dgn perot berjahit si Baby Mushuk ni taww hishh geram betul !!

18 comments:

Cik Siti said...

wohohoh...baby musyuk ni buang tebiat ke..atau itu simptom2 yg akn berlaku selepas neuter..huhu

NISS said...

mak menti..mcm ckp org dolu2x..baby busyuk da jadi ashem la..sbb bwk anak menti

Kelly Chantek said...

patut Baby Musyuk kejar mummynye sekali.. :p bukan takat kejar anak titus tu jerk.. he he

habsahharun said...

encik kucing kat rumah sy pun sll cenggitu..bwk tikus, pstu tunjuk depan mak..nak eksen kot kan yg dia pandai tangkap tikus...

btw, nape MM panggil mak menti eh?

Ms J said...

wahahahaha... tengok tajuk je pun dah gelak sorang-sorang ni!!! Bertuahnye la si Musyuk tu.

Cat-in-Sydney said...

Aunty Meoww,
Dia nak tukar selera tu. Hari-hari makan tuna boringlah....kan Baby Musyuk? purrrr....meow!

Rosmawati Yusof said...

Dia bagi hadiah kat kakak kesayangan dia...

anis said...

haha, sma la...semlm capuk bwa blik lipas...mlm2 sblumnya cicak....tiap2 mlm msti ade tgkapannya...huh, geli den...haha
babab je muntut baby mushuk tu...noti..hihi

m.q said...

baby bucuk tu, tak sengal2 perut ke dok kejar2 tikus tu???? haishhh..

meowwmania said...

Cik Siti,
haihh..tak tawu lah cik Siti geram je tgk dia grrr...

NISS,
baby mushuk: aunty Niss kita bukan handsome lah kita jelita hikhik..

Kelly Chantek,
alarr...kita suka je kalo BM kejar :D

habsahharun,
oh! mak menti tu ckp org dolu-dolu, org dolu kata jgn sebut 'tikus' nnti dia marah sebut mak menti xper ;)

Ms J,
kann....

Cat-in-Sydney,
alar..dia bkn makan pon saja suka nak buat main eeeee gelik!

Rosmawati Yusof,
hadiah?? oh tidakkkkk!!

anis,
mmg dah kena babab pong huhuu

m.q,
itulah...slumber cat je berlari, kita yg seram

Chika said...

hehehehe.. kalau chika pon jerit carik uncle.. kecuali yg dah mati.

nur anis said...

hahaha...kucing kat rumah pun suka bawak binatang-binatang ni..geli..huhu..

Salhah Suhot said...

haha..biasalah kucing...saya punya kucing selalu bawak cicak besar.
http://ceritasukasuki-nuri.blogspot.com/2011/03/janggut-suka-pisang.html

meowwmania said...

Chika,
kalo yg dah mati pon kite tatuttttt....

nur anis,
kann...sgt gelik!

Salhah Suhot,
cicak besar?? larikkkk~~

saya said...

miyahahahhaa...bagus baby musyuk bagusss.... lain kali bawak je terus mek tikus tu masok dalam bilik mama kamu bior dia berguling2 dalam bilik tu. ahahhaha... i lap u lah baby musyuk!

aby said...

salam mm,
boleh bayangkan mcm mana pempuan terlompat lompat bila nampak tikus,
tentu bergegar jadinya ..

gt hans said...

ahaha MM..mujur kita ni tak penggeli..kat sini lak..kalau ader tikus..slmt laa kena kenduri dek budak2 blkg ni..

meowwmania said...

saya,
hamboiii..kalau pasal ngenakan tuannya mmg sukalah mak si nezha nih

aby,
apa yg bergegar tu..? kikiki...

gt hans,
yelah kat rmh cikgu ramai bodyguard mana tikus berani nak tnjk muka hehe..