Tuesday, March 22, 2011

Cat Grass Nang Sepongkis

Share
ater.. ni teman nak kabor sikit. hari tu kan ada la beli cat grass berangan la konon konon nak ler teman nanam cat grass nih kang esok lusa tumbuh buleh kasik kat bebudak jebon mengunyah buat jajan mereka. gigih la pergi ke pet shop membelinya.




balik romah semangat nak menanam padi sudah mari.. gigihlah menanam cat grass yang sepongkis itu. bersungguh-sungguh baca instruction kat kotak tu cara-cara nak menanam kang salah teknik hilang cat grass tak tumbuh padi pulak yang tumbuh tak giteww...


setelah berhempas-pulas maka selesailah acara menanam cat grass tadi (berhempas pulas la sangatttt..) sepanjang proses tu si Kakak Baby ngan Min sibok lah menyibok kat situ. teman kata kat mereka jangan diusik cat grass itu kang kalau dah terlungkup satu sen tak guna.




idak lah dipedulikan oleh mereka kata-kata teman tadi, si MIN sudah terpijak alas dulang bekas cat grass tu maka sudah tergolek jatuh ke bawah apalagi hangin satu badan sudah mariiii....MIIINNNNNNNNNN!!!!!




tapi nak menjerit sampai keluar anak tekak pon tak guna, mende dah jadik redho jelah...apa nak buat?? kite bako usin kite bako!!

ater bergitulah kisahnya...




banyak la kamu punya sorry!!
ganti balik cat grass mummy tuh! ganti balikk!!!

suka?

23comments: