Tuesday, March 1, 2011

Header Baru kehkehkeh...

Assalammualaikum.


Hello animal lovers!
Hello cat lovers!
Hello readers!



Apa khabar semua?
Di doakan agar anda semua berada dalam keadaan yang sihat hendaknya.


ahahaa...ada perasan apa-apa yang berbeza tak? header blog dah bertukar kehkehkeh


daripada yang ini...






kepada yang ini...





Sebenarnya dah lama pasang niat. Pertamanya sebab kat header yang lama tu cuma ada 6 hekor jebon jadi tak adil untuk 4 jebon yang lain, kedua sebab tak reti dan ketiga sebab tak ada idea. Saya memang seorang yang dari lahirnya tak kretip jadi bab bab nak mengeluarkan idea-idea yang bernas adalah sukar bagi saya. Memula tu nak masukkan sepuluh hekor bebudak jebon ni semua tapi hasilnya adalah sangat hampeh jadi malas nak pening pening pala maka terhasillah header yang baru ni. Simple giler! bedal jelah...nanti kalau rajin cuba buat yang lain.



p/s: akan ku cuba! tapi entah bila kihkihkih...

19 comments:

NaddY said...

wah comelnyer cik Meowmania ni berposing heheheh....nih jelez nih nampak header baru nih..hehehe

dynamaisara said...

wahhh..cantik header.akak ajarla saya wat menda ni..saya budak baru belajar..ehehehe

Ckin Kembaq said...

comey..comey..hehe

VIVIAN said...

cantik la...

cikPija said...

at least pandai jgak buat..dri kite langsung hampeh hehe

Nur Misnan said...

adusss.. memang tercomel ler
cik meoww... mana cik jebon2 semua
mummy dia terlupa lah tuh.. hu3

Chika said...

Cik Meoww meoww... comelnye die berposing...

'...kat header lama tu cuma ada 6 hekor jebon, jadi tak adil untuk 4 jebon yang lain... ' so letak mak jebon sudah... hehehehe

marina anakcikbob said...

wahhhh.. dulu gamba2 si nakal..
sekarang gamba mak si nakal la..
buatkan header boleh?
hikhik..

Kelly Chantek said...

adil untuk semua jejebon kan. letak gambar tuan dia lagi best..

hmm, jejebon taik marah mm ke nanti? :)

anis said...

wah, dari kucin2, jadik tuannya plak..hehe, mesti si merah x pueh ati pasni...nape aku x glamor lagik dah...muahaha
tp, comel la....ekeke

nur anis said...

kira ok la tu..dari saya yang x pernah nak buat header sendiri..huhu..tak reti..

Salhah Suhot said...

cute je...simple is the best tau...

Lan Bingka said...

amboi, mummy dia posing x ajak la..

m4rilyn said...

cantik
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
cam iklan ubat kurus pun ade hehe
gurau je ye MM

gt hans said...

eh ok laa tu MM..shomey! ;)

nEuR0 shEwAzni said...

wah akak ! mantap lah . comel je . hehe . jeles i .

habsahharun said...

comel header..baru bleh nampak muka cik mm..hehehe

Rosmawati Yusof said...

Simple but nice, congratulate...

etty said...

kami mahu header yg lama..........................................................
ini tidak adil!!!!!