Monday, March 21, 2011

PERHATIAN. MON Nak Bercakap Sepatah Dua Kata.



SEKIAN

Wabillahi taufiq wal hidayah wasalamualaikum warah matullahi wabarakatuh.

22 comments:

dynamaisara said...

wahhh .. dah sihat ye?alhamdulillah..makan ubat tau .. dengar ckp mummy tu ..

m.q said...

yay...cepat2 baik yer mon

Cat-in-Sydney said...

Mon tomon tomon,
Amboi! Masih hensem ye? Lain kali nak melintas jalan tu hati-hati. Ataupun duduk ajelah kat rumah, panjat pokok rambutan lagi baik tau. purrr....meow!

Rosmawati Yusof said...

Amboi, Mon dah sehat bukan main kamu bercakap yer.. Mon mmg cantik w/pun tengok dr belakang...

Chika said...

Abang Mon, kalau nak cepat berlari macam adik Min kene lah makan ubat. hehehe comey kamu ni. Alhmdulillah Mummy menjaga kamu dengan baik sekali. Nnti cakap tengkiu kat Mummy ngan mak dan abah tau. Sayang abang Mon... cepat baik ye sayang.

nur anis said...

ololor...tomeinya mon...makan ubat tau..bagi lagi cepat sihat..:)

Just Call Me V said...

hahhaa tak boleh blah statement last mon tu..hahahah masih kacak ke..nape mcm juling jer..hahahah

haha jgn marah tuan kucing..hahaha

marina anakcikbob said...

"saya la yg kena langgar motor aritu"
hahahaa.. macam bangga je dia ek..
xpe, jadikan teladan supaya dia lebih takut n beware dengan kenderaan.
tapi kali ni nampak bulu dia amat la berkembang..

gt hans said...

ahaha..bagus laa dah sihat..Alahamdulillah..

Kelly Chantek said...

sama-sama Mon!

lenkali jangan nakal2 dan jangan cuba2 nak naik motor orang yer..bahaya tau! :p

habsahharun said...

alhamdulillah :)

Cik Awynn said...

walaupun dialog tu kena dengan setiap gambar.. satu je yg sy perasan.. muka Mon tak pernah berubah. poyo je. control Macho kot. teeheehee~

Mamarempit said...

geli ati ngn mate dia yg juling...hehhehe...tp tetap cumel

¤(`×[¤MyA¤]×´)¤ said...

MM,

Alhamdulillah Mon takde pape...kaki beliau tak terseliuh ke MM?

hugs and kisses for all ur bulus!

bella-wella said...

nasib baik xde pape.. heee..
geram tgk mata juling kamu la mon!

ItaJeff said...

alhamdulillahhhh...dah sehatpun...:))))

Misz Pinkie Winkie said...

hahhahha.
suka betol dengan mata mon.
sangatlah menarik, ..hehheh
sayang mon...cepat baik yerk.

shanas said...

kucing = comey!

saya ada kucing comel putih berseri nama dia BAD...tapi dia dah tak da..yang ada kini hanyalah jerry hitam menawan!

aby said...

nasib baik makan ubat jer tk kena cocok Mon, klu kena cocok mau hang demam ..
klu dah baik betoi mai main dgn kucing uncle ...

he..he..

m4rilyn said...

Mon toMon dah sihat.

alhamdulillah.

makin kacak lak awak nie. Freeway suka anak2 ikan :)

GadisGula-gula said...

hehe! comelnyer dye! boleh cakap lagi! haha

Cik Siti said...

Hai Mon Tomon..kesian kt awak .. mummy bukan nak dera kamu..mummy syg kt kamu tu psl la dia suh mkn ubt supaya kamu cepat baik & boleh bergusti semula dgn Min... :)

psst...agak2nye spe la yg langgar kamu Mon? org tu dtg minta mahap x kt kamu & mummy? ish..anty geram nih!