Thursday, March 24, 2011

Rakan-Rakan Animal Lover Saya

Share
Assalammualaikum...



kalau perasan ada beberapa perubahan yang saya lakukan pada belog saya nih, saja lar takde keje.. saja nak pening peningkan kepala menatap kod-kod html tuu huhuu..



dan kalau korang perasan senarai blog-blog animal lover pon dah takde ops ops! bukan dibuang yer...tetapi saya telah membuat satu blog khas untuk mengumpulkan semua blog-blog animal lover.


blog animal lover pon dah semakin bertambah dan saya yakin bilangannya pasti akan bertambah dan bertambah. atas keyakinan itulah saya membuat keputusan untuk mewujudkan satu blog khas untuk dikumpulkan semua blog-blog pencinta haiwan.


Jom usha belog rakan-rakan pencinta haiwan saya!!



boleh klik kat banner tu yerk...



p/s: jom ramai-ramai kita meriahkan lagi dunia pencinta haiwan. the more the merrier tak gitu..

suka?

6comments: