Friday, March 4, 2011

:: Terima Kasih Kawan-Kawan ::

Share
Hello lovely people!!
and Happy Upcoming Weekend  :D



First and foremost nak share berita gumbira, Baby Mushuk dah nak makan hehe..suka sangat! syukur alhamdulillah... Walaupon pada mulanya terpaksa force feed Baby Mushuk tapi pagi tadi cuba letak mangkuk makanan depan dia pastu terus je dia makan, yeayy!






Mungkin agak keterlaluan saya merisaukan budak busuk nih, tp disebabkan pengalaman sebelum sebelum ni dengan anak-anak pompuan saya yang lain tak sama, itu yang membuatkan saya panic. Dulu Bulat, Citam dan Kakak Baby pulang je dari klinik terus makan dengan gelojohnya sebab kelaparan jadi bila si Baby Mushuk tak mahu makan itu yang menakutkan saya, bimbang bimbang perkara yang tidak diingini berlaku. Sebab kes kucing mati selepas dikasikan pernah terjadi. Tapi syukur alhamdulillah Baby Mushuk menunjukkan perubahan-perubahan yang positif.






Dikesempatan ini saya nak mengucapkan jutaan terima kasih kepada kawan-kawan yang prihatin yang turut sama memberi kata-kata semangat, nasihat dan mendoakan Baby Mushuk. Terasa lega membaca komen-komen dari kawan-kawan di saat saya bersusah hati. Hanya Allah yang mampu membalas jasa baik kalian dan saya juga mendoakan semoga kawan-kawan semua sentiasa diberi kesihatan yang baik di samping si comel-comel tersayang.



Sekalung penghargaan untuk kawan-kawan di kala 
susah senang bersama :


NaddY
sunyi sepi
Chika
Cat-in-Sydney
habsahharun
cikPija
Kelly Chantek
m4rilyn
nur anis
thefluffies
aby 
ItaJeff
gt hans
Nur Misnan
etty
keen
Papa meow
phat cat
dynamaisara



p/s: tak lupa ucapan terima kasih juga untuk silence reader *wink*

suka?

22comments: