Friday, April 8, 2011

:: Aura Kasih Sayang ::

Share
Assalammualaikum w.b.t

Selamat Hari Jumaat.
Semoga kita semua diberkati oleh-Nya, insya'Allah..



Pagi pagi dah baca berita yang kurang menyenangkan. Berita telor tiruan lah, berita murid tumbuk guru lah..haihh macam-macam. Kengkadang tu naik menyampah pulak nak baca paper sebab tu saya tak suka baca paper *alasan*



Malas lah nak ulas perkara mara yang berlaku tuh. Macam biasa saya suka je nak buat entri santai tentang anak-anak bulus saya. Satu perkara yang saya perasan si Baby Mushuk dah jarang jilat membersihkan adik-adiknya tapi sebaliknya adiknya pulak yang dok jilat-jilat dia.



Dah macam Baby Mushuk pulak yang jadik adik, kalau dengan si MON tu memang dah kalah lah...badan MON je dah lebih besar dari Baby Mushuk. Nasib baik dijilat disayang-sayang, nasib tak baik diperambat dgn si budak MON tu, kesian...



video

MON membesar bagai Johan, Baby Mushuk pula bagai baby hehee...
*kena tukar nama gamaknya..



Walaupon dapat adik perangai mengalahkan jebon. Baby Mushuk tetap sayangkan mereka. Kalau makan tu mesti bagi adik-adiknya makan dulu, Baby Mushuk bersama Kakak Baby akan mengalah. Suka tengok kasih sayang mereka.



p/s: kehadiran mereka membuatkan rumah saya penuh dengan aura kasih sayang *senyumm..

suka?

13comments: