Friday, April 8, 2011

:: Aura Kasih Sayang ::

Assalammualaikum w.b.t

Selamat Hari Jumaat.
Semoga kita semua diberkati oleh-Nya, insya'Allah..



Pagi pagi dah baca berita yang kurang menyenangkan. Berita telor tiruan lah, berita murid tumbuk guru lah..haihh macam-macam. Kengkadang tu naik menyampah pulak nak baca paper sebab tu saya tak suka baca paper *alasan*



Malas lah nak ulas perkara mara yang berlaku tuh. Macam biasa saya suka je nak buat entri santai tentang anak-anak bulus saya. Satu perkara yang saya perasan si Baby Mushuk dah jarang jilat membersihkan adik-adiknya tapi sebaliknya adiknya pulak yang dok jilat-jilat dia.



Dah macam Baby Mushuk pulak yang jadik adik, kalau dengan si MON tu memang dah kalah lah...badan MON je dah lebih besar dari Baby Mushuk. Nasib baik dijilat disayang-sayang, nasib tak baik diperambat dgn si budak MON tu, kesian...



video

MON membesar bagai Johan, Baby Mushuk pula bagai baby hehee...
*kena tukar nama gamaknya..



Walaupon dapat adik perangai mengalahkan jebon. Baby Mushuk tetap sayangkan mereka. Kalau makan tu mesti bagi adik-adiknya makan dulu, Baby Mushuk bersama Kakak Baby akan mengalah. Suka tengok kasih sayang mereka.



p/s: kehadiran mereka membuatkan rumah saya penuh dengan aura kasih sayang *senyumm..

13 comments:

habsahharun said...

tengok kucing hati senang je...

nur anis said...

alahai..teringat pulak kucing-kucing dekat rumah..rindu..

alonelonely said...

sukenye tengok dorang macam nie(ye la kat umah takde adegan manja2) =)))

Eliza said...

salam perkenalan..

baiknya si adik tu mandikan kakak

marina anakcikbob said...

mak aiii,.. badan da kalahkan kakaknye..

meowwmania said...

habsahharun,
kann...rasa nak senyummmmm je :)

nur anis,
nnti kalau blk kg kena amik gmbr bebnyak ;)

alonelonely,
saje je letak aksi manja kat sini, yg aksi jadi jebon pon ade hehee..

Eliza,
selamat berkenalan :)

tu time baik nye hehe..

marina anakcikbob,
itulah...si MON dah beso godang dah

SabmYzSa said...

besanya momon...baby mucuk nmapk mengecil plak...haha!

Miss Ieza said...

kajian membuktikan dengkuran kucing yg berbunyi sekuat 50herz merupakan terapi yang baik utk manusia...

subhanallah!

Ms J said...

aiyaiyai... Ternyata Momon MEMBESAR bagai JOHAN!!!

Nur Misnan said...

cik meoww.. tukar nama kasi timun
lagi cunnnn... hu3

Mijoe said...

amboi...sesi grooming atas lantai yg sejuk ek...

momon makin encem la MM! :p

Khuzrin Kamarudin said...

one word : cute...

meowwmania said...

SabmYzSa,
itulah..besa godang budak Momon tuh :D

Miss Ieza,
subhanallah..

Ms J,
aiyaiyai..johan dia naib johan pon dia :)

Nur Misnan,
tak leh kak nur..nnti dia konpius hikhik

Mijoe,
alar..tuan dia pon encem kan..mana tumpah kuah kalau tak ke nasik tp kenkadang tumpah jugak kat atas meja tak giteww :D

Khuzrin Kamarudin,
one word: thanx :)