Thursday, April 28, 2011

Kesian MERAH...

Share
Assalammualaikum.



Ini MERAH. 
Perasan tak apa-apa perubahan pada Merah?



Perasan?



haaa..perasan??



perasan tak ??




Telinga si Merah terkelepet. macam ada 'belon' tumbuh kat telinga dia tu. Saya pon baru perasan, si Merah ni bukannya nak duduk kat dalam rumah dia lebih suka lepak kat luar rumah. Bila perot lapo baru reti nak masuk carik makan lepas makan keluar semula jangan harap la dia nak duduk lelama kat dalam. Jadinya tak perasan bila masa telinga dia tumbuh 'belon' tu tahu tahu je telinga Yaya dah terkelepet camtu. Tapi rasanya tak sakit sebab bila dipegang Yaya diam je kalau sakit harus dah bercalar tangan saya ni.


Apa tu ekk? Bahaya tak?? Kalau ada di antara rakan-rakan yang tahu atau penah terjadi pada si comel sendiri, saya perlukan nasihat dari rakan-rakan sekalian.



Thank you in advance for your attention to this matter ecehh


suka?

18comments: