Wednesday, April 13, 2011

Baby Mushuk Dan Singer 2

...sambungan



13 comments:

Rosmawati Yusof said...

Baik2 jahit yer baby, jgn terjahit jari, tau...

hud aikara said...

eh eh nanti nak antar baju leo dan kuya kat cini lah..berapa upahnya yek,...ada diskaun tak? hehehe..comel sangatlah kamu..

nur anis said...

mintak upah banyak sikit dari mummy tau baby...huhu..

habsahharun said...

pandainya gunting kain..
seb bek tak tergunting misai tu...
apa-apa pun syabas bete..syabas..:)

marina anakcikbob said...

aa'h, da siap.. lepas tu jadi alas tido dia ye.. hoho..

GtHans said...

nanti jahitkan baju kurung kakak lak tau..hik2

Cat-from-Sydney said...

Alahai...pandai Momon ni. Brain with beauty...ahaks! purrr....meow!

Just Call Me V said...

rajin nyerr....hahaha

Mamarempit said...

upah baju spsg skang, mahal tau....

m.q said...

wahhh..dh pandai jahit baju yer.lps ni boleh oder makanan sdri dan byr sendiri yerk huhuhu

m4rilyn said...

tempahan baju raya dah dbuke ka? aunty nak tempah nie

Mijoe said...

baby mushuk dah jahit baju melayu mon tak?

Miss Ieza said...

sally nak tempah baju raya kat sini laa tahun nie...

sally nak melaram...

errr... kebaya labuh...

boleh kan?? :p