Wednesday, April 6, 2011

BabyMushuk Dan Singer

Assalammualaikum.


Hello animal lover!
Hello lovely people!!




Kenalkah anda dengan wajah ini? Inilah wajah si BabyMushuk, budak busuk masam saya. Lama kan tak stori pasal budak nih. Sebenarnya budak busuk ni telah melalui satu fasa kematangan dalam kehidupan yang mana beliau telah berubah menjadi seorang wanita yang matured. Sila percaya.



Baby Mushuk dah tak melompat-lompat lagi.
Beliau berjalan dengan sopan.

Baby Mushuk dah tak makan bersepah lagi.
Beliau makan dengan tertib.

Baby Mushuk dah tak tidur terkangkang lagi.
Beliau tidur dengan penuh keayuan *sleeping beauty*



Dan sekarang Baby Mushuk dah ada hobi baru. Hobi menolong mak menjahit baju. Sila percaya sekali lagi.







Pesanan Penaja

" Singer, menawan keluarga bahagia..."

11 comments:

Cat-in-Sydney said...

teeheehee...keluarga bahagia menjahit bersama-sama. purrr....meow!

Chika said...

nak tempah baju ngan baby mushuk la... boleh? jahitkan Nomi wedding gaun satu... ekekekeke

saya_arief said...

kucing pon da pandai menjahit sekarang.
:D

m.q said...

baby bushuk dah tak bushuk lagi la..hehehe

Miss Ieza said...

hahaha..
yo yo laa tolong menjahit...
ke tolong jahanamkan mesin jahit??
keh keh keh...

comel je tgk dia golek2 ngan kain tuh...

pelok cium kat Baby Mushuk eh?
Mwah mwah!

saya said...

miyahahhaha...wanita sopan terakhir namanya tu. hehehhe...

aby said...

jangan biaq kucing tu melilit lilit badan, terbelit nanti ..

he..he..

Mamarempit said...

hahahhaa..pas ni leh tolong makrempit menjait ye.....tk pon tlg makrempit membaking kek...mau???

Mijoe said...

dia nak belajar menjahit la pulak... :)

m4rilyn said...

ekekeke dah ngambil tempahan utk raye ke?

Khuzrin Kamarudin said...

kena jahit sekali ke kucing tu? hahhaa..