Saturday, April 30, 2011

Helah Si CITAM

SABTU
MODE : Memandikan anak-anak bulus.




Semua dah mandi tinggal si Citam je..mana dia menyorok kali nih?



CITAM!! Apa kamu buat dalam mesin basuh tu?? meh keluar mandi..










erkk! nak percaya ke tak nih..?

17 comments:

shaffique said...

pandai pulak kucing tu guna mesin basuh ye. haha.


My latest entry : Sepakan Penalti Backflip Yang Awesome

Mijoe said...

jangan percaya dia MM. kite tau, dia selalu nyorok hujung minggu during mandi time! :p

McCat said...

aiyooo..klu xprasan kompem kne cuci btoi2

Cat-from-Sydney said...

Aunty Meoww,
Citam nyanyi: Percayalah....... purrr....meow!

Shaz Alina said...

uikk, citam... mandi guna mesin basuh ke? ihihi~
shaz pun baru lps mandikan dak iyau... tp nak try rendamkan dia mcm sharz nye moja... punya la mcicit dia lompat dr dlm beledi tu... uhuhu~

nEuR0 shEwAzni said...

tak caya !! huh isi ke air dalam mesin tu pastu pusing je . hahaha .

ery D cat said...

hahahaha pandai auta..

thefluffies said...

huhuhuhu..

Papa Hero said...

entri yg cukup simple tp mampu membuatkan ph tergelak...adehhh

marina anakcikbob said...

err.. xpening ke citam?

akmalhilmi said...

pdi ye kaw citam
huhu

m4rilyn said...

ironic tol tempat persembunyian Citam tuh.

GtHans said...

kehkehkeh~

aby said...

salam mm,
klu tk perasan citam kt dalam tu,
boleh lemas dia bila kita masuk air kedalam tu ..
apapun take care citam tu baik2 ..

ctpayong said...

macam nak macam tak. hurmmm undi tak percaya. ngelat toh.

BLADE EDGE said...

Assalamualaikum...

kalo dia xngaku jugak, spin jer dlm mesin basuh..bagi pening2 sikit :-D

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE

cik sakdi said...

aik nak mandi dalam mesen pulak ke tam oii?kehkeh