Thursday, April 14, 2011

Jiran Baru Saya Yang Sungguh Kacak Dan Bergaya



macho la sangatttt.....

si Teteh ni kalau dimandikan sekejap saja putihnya karang tengok dah comot balik. kalau tak dia perambat *orang, orang perambat dia..itu jelah kerjanya. Sabo jelah..


*orang yang dimaksudkan di sini adalah kucing jantan. bukan manusia.

25 comments:

bella-wella said...

teteh juling!!!!!!!!!!!
comeyyy nyaaaaaaaaaa

m.q said...

wah dah ada geng baru ni
main baik2 yer..jgn gaduh2 tau

Chika said...

hensemmmmm.... duduk pun macho jer... min bawa umo yer. jangan gatal... hihihi

Rosmawati Yusof said...

Gang dgn abg Madan yer Teteh. Sentiasa busy, mengalah YB...

Cik Awynn said...

bakorrrr je sape yg kutuk Teteh!!!
hahahaahaha

Shaz Alina said...

MM... jiran baru ni encik teddy yg dah transform jd meow putih berseri smlm tu ke? hik3~

habsahharun said...

idung si putih tu kaler pink..comel...

si teteh putih comot..tapi comel jugak...hehehe

Just Call Me V said...

comot itu macho lerrrr... hahahaaa

putih tu memang putih!! aww!

Khuzrin Kamarudin said...

nak sekor... nak sekor!!! geram,... grrr...

Rafhan said...

haha, kelakar la.. oo, kucing kamu dah dapat kawan baru.. x gaduh ker diorang?

sesemut said...

love the way you put up the dialog .. really entertaining

marina anakcikbob said...

comelnye jiran baru..

Cik Siti said...

hehe..pakcik teteh mmg macho lah...klu x comot hilang la kemachoan tu kan..

yg putih tu comel lah..kucing sape tu mm?

m4rilyn said...

ape lg Min, cepat pasang ayat power.

eh Teteh tu macho la

Miss Ieza said...

tucen putis tgh tu cun aa...

leh ngurat?

hohoho...

aby said...

salam mm ..

mcm biasa, suka baca dailog mm.
pandai sesuaikan kata2 ..
keep it up ..

saya said...

tolong cubitkan sikit bebudak tu. gerammmm....

Nur Misnan said...

hahahaha... macho kan comot
aunty nur suka.. lagi dengan mata steam tuh..

Mijoe said...

mm kena carikan Teteh tu satu pekerjaan tetap, supaya masa depan dia lebih cerah dan terjamin... :p

Ikah said...

si teteh tue rupe dier mcm wife Simba dlm citer The Lion King. Xcaye tgklah..sejibik

Afiqah Nabilah said...

Saya dah follow blog awak.

JJ said...

nice blog...
kucing pon comel2..
kalo de mase singgahla blog sy.

www.kekucingkekucing.blogspot.com

lupie said...

Hahahahah - kalau comot barula macho.... hehehe :)

=*_*=Phat Cat with Phat Lady said...

aaaaaaaaaa..!!!~~ *drooling*

mmg hemskem & bergaya si putih tuh..tergoda mata ku memandangnya....!! *Wiwi yg ckp!!

cik sakdi said...

teh gangster kampung dusun tu. hahah hotstuff haha