Thursday, April 7, 2011

Jom Join Contest Mama SS !

Share
Hai tawan-tawan!!

Hari ni saya nak ajak tawan-tawan semua join contest 'MARI...LAWAN...SAPE LEBIH CUN DARI SAYA...' oleh mama SS. Syarat-syaratnya mudah saja. Saya dah mintak tolong mummy kopipes kan syarat dan peraturan contest tersebut yang diambil dari blog mama SS di sini.


*****

PENGUMUMAN! 
PENGUMUMAN!!


MARI..KEPADA SESIAPA YG SELALU TGK BLOG NI...SILA TEMPEK KAN GAMBAR CUMEL ANDA...YANG SEDANG MEMAKAI BLINK2 (COLLAR) tk kisah le...blink2 ke tk blink2...asal ade pakai colar sudah....


SILA TEMPEK GAMBAR CUMEL DI LAMAN BERSOSIAL SAYA...(FACEBOOK)

KRITERIA:
1. MEMAKAI COLAR...(DOGS PUN LEH JOIN...)
2. AKSI YANG PALING VOGUE....(MUAHAHAHAHA....)
3. TUAN CUMEL TIDAK DIBENARKAN BERGAMBAR BERSAMA....

SILA MASUKKAN :
1. NAMA SAMARAN CUMEL
2. UMO
3. NAMA TUAN CUMEL...

PEMENANG AKAN MENERIMA HADIAH MISTERI NUSANTARA DARI SAYA...HEHEHEHHE

*****


haaa tengok! ada hadiah misteri nusantara lagi taww eh! takutnyeee....


oleh itu saya nak mempertaruhkan gambar saya memakai collar yang paling macho sekali. Sila bersedia *drumroll please!*

|
|
|
|
|
|
|
|
V




Nama Samaran Cumel: MOMON
Umur : 6 BULAN
Nama Tuan Cumel : meowwmania



sebenarnya saya tak suka pakai collar sebab kat collar tu ada loceng, bila berjalan atau berlari 'ka-ching ka-ching' bunyik dia..macam pakai gelang kaki je saya rasa.

lagi satu saya malu sebenarnya nak masuk-masuk contest nih sebab mata saya juling tapi sebab mama SS kata yang muka sememeh tak pon yang senyum-senyum siput sedut pon layak bertanding maka membuatkan saya yakin nak join contest nih.



p/s: mama SS, saya tak cun tapi saya macho hikhik..

suka?

13comments: