Thursday, April 7, 2011

Jom Join Contest Mama SS !

Hai tawan-tawan!!

Hari ni saya nak ajak tawan-tawan semua join contest 'MARI...LAWAN...SAPE LEBIH CUN DARI SAYA...' oleh mama SS. Syarat-syaratnya mudah saja. Saya dah mintak tolong mummy kopipes kan syarat dan peraturan contest tersebut yang diambil dari blog mama SS di sini.


*****

PENGUMUMAN! 
PENGUMUMAN!!


MARI..KEPADA SESIAPA YG SELALU TGK BLOG NI...SILA TEMPEK KAN GAMBAR CUMEL ANDA...YANG SEDANG MEMAKAI BLINK2 (COLLAR) tk kisah le...blink2 ke tk blink2...asal ade pakai colar sudah....


SILA TEMPEK GAMBAR CUMEL DI LAMAN BERSOSIAL SAYA...(FACEBOOK)

KRITERIA:
1. MEMAKAI COLAR...(DOGS PUN LEH JOIN...)
2. AKSI YANG PALING VOGUE....(MUAHAHAHAHA....)
3. TUAN CUMEL TIDAK DIBENARKAN BERGAMBAR BERSAMA....

SILA MASUKKAN :
1. NAMA SAMARAN CUMEL
2. UMO
3. NAMA TUAN CUMEL...

PEMENANG AKAN MENERIMA HADIAH MISTERI NUSANTARA DARI SAYA...HEHEHEHHE

*****


haaa tengok! ada hadiah misteri nusantara lagi taww eh! takutnyeee....


oleh itu saya nak mempertaruhkan gambar saya memakai collar yang paling macho sekali. Sila bersedia *drumroll please!*

|
|
|
|
|
|
|
|
V




Nama Samaran Cumel: MOMON
Umur : 6 BULAN
Nama Tuan Cumel : meowwmania



sebenarnya saya tak suka pakai collar sebab kat collar tu ada loceng, bila berjalan atau berlari 'ka-ching ka-ching' bunyik dia..macam pakai gelang kaki je saya rasa.

lagi satu saya malu sebenarnya nak masuk-masuk contest nih sebab mata saya juling tapi sebab mama SS kata yang muka sememeh tak pon yang senyum-senyum siput sedut pon layak bertanding maka membuatkan saya yakin nak join contest nih.



p/s: mama SS, saya tak cun tapi saya macho hikhik..

13 comments:

DeQdEq said...

ala....comel kita tak pakai colar...huhuuhuu

marina anakcikbob said...

"momon, ada taik kat idung kamu"
"mana? mana?"
"taik lalat.."

kehkehkeh..

Misz Pinkie Winkie said...

suka sangat mata kamu.
juling air....mama lin tengok pon..mama lin jadik juling.
tapie...mata kamu memang mahal tau.

habsahharun said...

aloo...nak join tapi encik kucing tak pakai colar...dorang kate rimas...

nur anis said...

goodluck momon..:)

Mijoe said...

momon cute la MM! :)

meowwmania said...

DeQdEq,
bebudak jebon ni pon tak suka pakai collar tp kite paksa pakai sekejap hehe..

marina anakcikbob,
bukan taik idong lar...tu tanda lahir kite :D

misz pinkie winkie,
hehe...mama lin jgn juling sudah nnti saham turun ;)

habsahharun,
pakai kejap je utk masuk contest ;)

nur anis,
tengkiu kak anis :)

Mijoe,
cute plus bucukkk hehe..

Rosmawati Yusof said...

He, he.. Momon, mama Kim sukerlah kerincing2 kaler biru tu... Tapi abg Madan tak mahui pakai kerincing2..

meowwmania said...

Rosmawati Yusof,
mama Kim..kite pon tasuka tp mummy slalu pakse mencik!

aby said...

kat mana kolar nye ..
tk nampak pun ..

aby nak masuk boleh???
sbb banyak gamba Nash pakai kolar,
sentiasa pakaiakn napkin, tk nak bagi dia jilat bulu ...

meowwmania said...

aby,
kolar dah ditenggelamkan oleh bulus hehe..

boleh je aby, jom lar join..klik kat nama mama SS tu yer ;)

akmalhilmi said...

omellllllllllllllllllll
huhuu

JJ said...

nice blog... kalo sudi jenguk2 la blog sy ye..

www.kekucingkekucing.blogspot.com